Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 20:53

StellaMay schreef:
_San87_ schreef:
Ik had een paar maand terug een mooi printje vinyl opgeslagen die me mooi lijkt in de kajuit van onze boot.

Kan m niet meer vinden :. Het was een lichte Portugese tegelprint.

https://www.maxaro.nl/tegels/decortegel ... olor-7223/ deze?

Nee, ik heb m inmiddels gevonden en vind m niet mooi meer :').

Bednakt voor t meedenken!

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:02

_San87_ schreef:

Ik had laatst een andere gezien bij de kwantum. Pvc kliklaminaat. Daar moet ik nog steeds van kwijlen hoor! :')

Afbeelding

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:05

Whahahaha, die hebben mijn ouders!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:12

StellaMay schreef:
_San87_ schreef:

Ik had laatst een andere gezien bij de kwantum. Pvc kliklaminaat. Daar moet ik nog steeds van kwijlen hoor! :')

[ [url=m/i1UBeh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja, heel gaaf. Maar te druk voor in de kajuit, het oppervlak is niet gigantisch groot :P.

Justme_Lisaa

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:36

Tot 2x toe een positieve zelftest, man wat voel ik me beroerd en ben ik bang dat ik in het ziekenhuis beland. Wat ben ik bang voor m’n ouders waarmee ik in contact ben geweest. Angst overheerst nu vooral

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:38

Justme_Lisaa schreef:
Tot 2x toe een positieve zelftest, man wat voel ik me beroerd en ben ik bang dat ik in het ziekenhuis beland. Wat ben ik bang voor m’n ouders waarmee ik in contact ben geweest. Angst overheerst nu vooral

:(:)

Rustig blijven ademhalen! Komt allemaal weer goed! Maar snap dat je erg angstig bent kan ik mij goed in vinden wat dat betreft!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:07

Benthhh schreef:
M_D_H schreef:
Ik erger mij dat The Big Bang Theory en Friends van Netflix af zijn...

Wat moet ik nou met mijn leven? :oo
Ik keek dat letterlijk elke dag, maakte mij altijd vrolijk...
Ik zit al sinds donderdag in een gat, elke keer klap ik netflix open en dan niks...
Want er is niks :') _O-

Ik ga nu zoveel tijd over houden voor nuttige dingen :+

En Modern Family |(

Die kan ik nog zien via Disney+ :j

Justme_Lisaa schreef:

Het komt goed, echt waar.
En eerlijk? Ik was ook schijtbang voor het ziekenhuis en ik schijn zelfs geweigerd te hebben voor opname en ik heb daar oprecht heel veel spijt van.
Als ik gebruik had gemaakt van de middelen van het ziekenhuis, ipv mijn lichaam te forceren het zelf te doen, dan was mijn herstel waarschijnlijk een heel stuk sneller/beter geweest :j
Ik ben 4 oktober 2020 ziek geworden en ik ben nog steeds niet waar ik was voor ik ziek werd. Ik zit nog maar op 55% van wat ik hiervoor deed :(

Dus ik begrijp je angst, maar als je zo ziek wordt als dat je van corona kan worden, dan is het ziekenhuis een enorme aanrader :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:12

Justme_Lisaa schreef:

Wat heftig! Heel veel sterkte en beterschap!
Heb je wel iemand die voor je kan zorgen?

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:15

nicole_floor schreef:
Dat wij 1 februari gaan verhuizen en wij nog zoveel meubels, verf en behang moeten kopen. Maar alle winkels zijn dicht... Winkelen op afspraak zou ons al zo veel helpen. -O-

Ik heb net geprobeerd om behang online uit te zoeken. Maar zoveel keus en zo onoverzichtelijk. :+

Weet je zeker dat je alle spullen nu al wil kopen? De mensen die ons huis hadden gekocht deden ook echt alles van tevoren kopen en die hadden uiteindelijk spijt. Sommige dingen waren ondanks dat ze 600x hadden gemeten toch nog niet goed maar wel al aangeschaft. Sommige dingen denk je zo te willen maar als je er woon denk je er toch anders over. Stom voorbeeld: mijn stal kon ik helemaal opnieuw inrichten en ik had bedacht hoe ik het wilde maar uiteindelijk toen we er eenmaal waren is het nu totaal anders geworden :+

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:25

Oh Disney+ is wel een goeie! Bedankt!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:26

Ik erger me aan het feit dat steeds meer mensen het woord sibling(s) gebruiken bij het omschrijven van hun familie.
Waarom? Is dat een nieuwe hype ofzo? :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:29

Cayenne schreef:
Ik erger me aan het feit dat steeds meer mensen het woord sibling(s) gebruiken bij het omschrijven van hun familie.
Waarom? Is dat een nieuwe hype ofzo? :')

Waarschijnlijk omdat het genderneutraal is en sneller is dan broers en zussen etc

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:32

tirzasarah10 schreef:
nicole_floor schreef:
Dat wij 1 februari gaan verhuizen en wij nog zoveel meubels, verf en behang moeten kopen. Maar alle winkels zijn dicht... Winkelen op afspraak zou ons al zo veel helpen. -O-

Ik heb net geprobeerd om behang online uit te zoeken. Maar zoveel keus en zo onoverzichtelijk. :+

Weet je zeker dat je alle spullen nu al wil kopen? De mensen die ons huis hadden gekocht deden ook echt alles van tevoren kopen en die hadden uiteindelijk spijt. Sommige dingen waren ondanks dat ze 600x hadden gemeten toch nog niet goed maar wel al aangeschaft. Sommige dingen denk je zo te willen maar als je er woon denk je er toch anders over. Stom voorbeeld: mijn stal kon ik helemaal opnieuw inrichten en ik had bedacht hoe ik het wilde maar uiteindelijk toen we er eenmaal waren is het nu totaal anders geworden :+

Ik ga ook zeker nog niet alles kopen en neem ook heel veel spullen mee van ons huidige huis. Het verschil is alleen dat we van 60m2 naar een grote boerderijwoning gaan. En we hebben de sleutel al omdat mijn vriend daar al bedrijfsleider is, dus we hebben al een paar gekeken hoe we het willen haha.
Laatst bijgewerkt door nicole_floor op 02-01-22 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:32

Cayenne schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Wat heftig! Heel veel sterkte en beterschap!
Heb je wel iemand die voor je kan zorgen?

Ja genoeg gelukkig, dat scheelt. Maar het is gewoon zo’n rotziekte. Heb het echt onderschat en had stiekem gehoopt dat het aan me voorbij zou gaan :Y) . We gaan het wel zien, gelukkig worden de boodschappen thuisbezorgd :)

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 22:44

Morgen gaat de wekker weer om 5 uur en ik nu in bed lig na te denken of de paarden niet de waterleiding van de waterbak gaan stuk knagen...

Er zit geen bescherming om en volgens mij heeft niemand bescherming om de leiding zitten maar mijn paarden zijn eerste klas sloopkogel... ben wel super blij met de bak zelf maar had hier even niet over nagedacht tot nu

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 23:22

Dat ik nu pas snap waarom ik gisteravond zulke koude voeten had in bed.ik was mijn 2de deken vergeten die ik altijd vanaf mijn benen tot bijna op de grond heb op bed te doen

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 23:49

Pfff…. Ravens verliezen met 1 puntje, die stomme Buccaneers winnen volledig onterecht van de Jets en als de 49’ers ook nog eens zouden verliezen is het echt een oliebol sport avond voor mij.. So they better win!! _-:(

En waarschijnlijk weet (bijna) niemand waar ik het over heb :+

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 23:56

_Nancy schreef:
Pfff…. Ravens verliezen met 1 puntje, die stomme Buccaneers winnen volledig onterecht van de Jets en als de 49’ers ook nog eens zouden verliezen is het echt een oliebol sport avond voor mij.. So they better win!! _-:(

Vind de namen klinken voor iets als football? :o?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 00:02

Sanniejtjuh schreef:
_Nancy schreef:

Vind de namen klinken voor iets als football? :o?

Dingdingding, u gaat door voor de koelkast.

De New York Jets is een football team :j
Net als de Baltimore Ravens en de Tempa Bay Buccaneers

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 00:34

Ik heb per ongeluk iemand weggepest, het was echt maar als geplaag bedoeld. Het was ook de eerste keer dat ik er wat over zei/grapte. Ik ben de enige die nu met hem prive praat maar ik vind het zo zielig het was echt niet de bedoeling

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 00:35

Ben gesloopt, maar als ik alleen al mijn ogen dicht doe krijg ik hyperventilatie.

Marizi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 00:51

Justme_Lisaa schreef:

Heel veel beterschap! Je ouders hebben nog geen klachten? Hopelijk zijn ze niet besmet!

Marizi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 00:54

Ik erger me aan mijn besluiteloosheid. Ik ben op zoek naar leuke stalling voor mijn paard. Ik heb een te gek plekje gevonden, maar helaas is het al vol en staan we op de wachtlijst. Verder ook wel oké stallen gezien, maar qua gevoel kwam het niet in de buurt van het plekje waar we op de wachtlijst staan. En nu heb ik geen idee of ik nu geduldig moet wachten of toch een tussenoplossing moet zoeken. Ik ben als de dood dat ik verkeerd kies ofzo, dus ik blijf maar zoeken naar stallen en malen/piekeren en stressen |o

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 00:56

Dat het hard waait en ik van elk geluidje schrik

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 01:20

Dat ik nu niet kan slapen omdat ik vanmiddag echt te laat m’n bed uit kwam :’)