@MB: Oeps, dat kan inderdaad ook nog ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Ik denk dat mijn moeder het ook wel leuk zou vinden hoor, de hele familie samen. Maar ik ben zo bang dat je het dan ook een beetje jinxt ofzo.
We hebben voor mijn oma wel eens zo'n foto laten maken paar jaar later alle stellen behalve mijn ouders uit elkaar. Leuk.
Majabeestje schreef:Toen onze oudste geboren was kregen we van de streng gelovige oom en tante van mijn man een zelfgemaakte 'baby' in de hand van God, van hout.
We schrokken ons hartstikke dood, het was zo mismaakt lelijk.. de 'baby' was gruwelijk eng, chucky was er niks bij. Ik moest echt een schreeuw onderdrukken toen ik het gedrocht uitpakte. Ik ben niet gelovig maar ik was oprecht bang dat er een vloek op rustte ofzo. We hebben ontzettend ons best gedaan om de kreet van afgrijzen om te zetten in een soort 'aahoohh.. mooiiiiii!'![]()
De oom heeft er natuurlijk hartstikke zijn best op gedaan dus heel sneu, maar we hebben het ding verbrand zo gauw ze weg waren..
MarcoBorsato schreef:Ik was het. Maar het was een lening. Dus....
MyWishMax schreef:Met jullie eens hoor. Ik voelde me een soort schuldig om wel een bijdrage te vragen, of niet schuldig maar toch bezwaard. Dus na een tijdje toen ik ziek thuis kwam te zitten is het steeds vaker niet door gegaan.
pmarena schreef:Wel uitvreters zeg die vrienden, als die jullie steeds voor de kosten op lieten draaien...dat is ook best WTF