Mijn partner en ik zijn vorig jaar 06-09-21 getrouwd op de datum dat we 10 jaar samen waren. Met alleen de getuiges op ons favoriete plekje midden in het bos op een uitkijkpunt! Willen dit jaar of volgend jaar graag het feest geven.
Ik heb altijd gezegd pas te willen trouwen als ik voor de wet mijn vaders achternaam had. Maar wilde ook graag als we 10 jaar samen waren. Lang verhaal waarom ik mijn moeders achternaam had. Het heeft 8 maanden geduurd en pas 5 dagen voor het trouwen kreeg ik de brief thuis dat ik de achternaam van mijn vader had. Onze fantastische gemeente heeft in rap tempo nieuw legitimatie voor mij geregeld en alle papieren aangepast. En zo had ik mijn vaders achternaam op de grote dag!
Alles was heel last minute omdat het maar niet duidelijk was wanneer de achternaam erdoor was. Opgegeven moment de gok gewaagd om toch alles maar te regelen voor een kleine bruiloft en alles is toch nog goed gekomen.

Ik lees graag mee om ideeën op te doen voor het feest, want dat is een boel meer geregel dan onze kleine ceremonie van vorig jaar, wat al met al knus, gezellig en heel liefdevol was!