Weet van vorig jaar nog dat de eerste 90 plekken binnen no time vergeven waren en dat de laatste paar plekken echt nog een aantal dagen geduurd hebben. Thanks voor de update ynskek ik was helemaal niet dit topic aan het stalken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lotthje schreef:Same! Ik heb vooral zin om het pakket samen te stellen!Hoi! Tijdje geleden dat ik iets had gepost, druk geweest met werk en school, pfoe. Las iets over AliExpress en Wish. Ik zou dit niet zo tof vinden, omdat ik zelf mijn best doe om duurzaam te kopen.
Ik ben nu al zo benieuwd naar de pakketten van dit jaar, hahahahah.
lotthje schreef:Hoi! Tijdje geleden dat ik iets had gepost, druk geweest met werk en school, pfoe. Las iets over AliExpress en Wish. Ik zou dit niet zo tof vinden, omdat ik zelf mijn best doe om duurzaam te kopen.
Mkango schreef:lotthje schreef:Same! Ik heb vooral zin om het pakket samen te stellen!Hoi! Tijdje geleden dat ik iets had gepost, druk geweest met werk en school, pfoe. Las iets over AliExpress en Wish. Ik zou dit niet zo tof vinden, omdat ik zelf mijn best doe om duurzaam te kopen.
lotthje schreef:Hoi! Tijdje geleden dat ik iets had gepost, druk geweest met werk en school, pfoe. Las iets over AliExpress en Wish. Ik zou dit niet zo tof vinden, omdat ik zelf mijn best doe om duurzaam te kopen.
AfricanLady schreef:Misschien verstandig om meningen over tops en flops van anderen gewoon lekker voor je te houden.lotthje schreef:Hoi! Tijdje geleden dat ik iets had gepost, druk geweest met werk en school, pfoe. Las iets over AliExpress en Wish. Ik zou dit niet zo tof vinden, omdat ik zelf mijn best doe om duurzaam te kopen.
Dus omdat jij duurzaam koopt moet jou lootje dat ook maar doenookal komt het niet bij wish etc vandaan.
Is maar net bij welke koper je bij alie/wish je kiest etc je kan er best prima spul krijgen.
Niet iedereen heeft een groot budget en wil erbinnen blijven.
Dus anders blijf je dan toch bij de big bazar en action etc aangewezen en dat is ook niet bepaald duurzaam allemaal soms is alie dan net wat beter ook xD
Vorig jaar heb ik ook een leuk pakket vond ik samengesteld ermee
AfricanLady schreef:lotthje schreef:Hoi! Tijdje geleden dat ik iets had gepost, druk geweest met werk en school, pfoe. Las iets over AliExpress en Wish. Ik zou dit niet zo tof vinden, omdat ik zelf mijn best doe om duurzaam te kopen.
Dus omdat jij duurzaam koopt moet jou lootje dat ook maar doenookal komt het niet bij wish etc vandaan.
Is maar net bij welke koper je bij alie/wish je kiest etc je kan er best prima spul krijgen.
Dus anders blijf je dan toch bij de big bazar en action etc aangewezen en dat is ook niet bepaald duurzaam allemaal soms is alie dan net wat beter ook xD
AfricanLady schreef:lotthje schreef:Hoi! Tijdje geleden dat ik iets had gepost, druk geweest met werk en school, pfoe. Las iets over AliExpress en Wish. Ik zou dit niet zo tof vinden, omdat ik zelf mijn best doe om duurzaam te kopen.