Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Klopt, bij sommige festivals bleken ook tenten te zijn, regenbui en iedereen vloog naar binnen. En wanneer je dan enkele met de delta hebt gaat het al mis.
ingedebruijn schreef:bigone schreef:Klopt, bij sommige festivals bleken ook tenten te zijn, regenbui en iedereen vloog naar binnen. En wanneer je dan enkele met de delta hebt gaat het al mis.
True. Geloof dat die er wel altijd zijn maar in Slovenië is het wel goed gegaan. Denk dat het ook een hoop scheelt als je echt 24 uur per dag test ipv die 40 uur. Dat is vragen om ellende.
pien_2010 schreef:Als je vaker getest wordt kan dit dan kwaad? Een serieuze vraag, want ik had gevoel dat ze heel heel hoog zat en ze echt als er één virus deeltje had gezeten ze deze te pakken had. Zonder dat ik er iets aan kon doen liep er een traan over mijn wang zo prikkelde het en ik heb het nog een tijdje erna gevoeld (de test vond ik wel mee vallen hoor, maar het ging wel echt diep). Dus is dit gezond als je dit vaak moet ondergaan, vanwege het festival beest zijn, of maakt het niets uit voor je neus, slijmvlies etc? Is een serieuze vraag nu ik ervaringsdeskundige ben.
pien_2010 schreef:OK dank je inge. Ik was daar wel benieuwd naar. Mijn man had in ieder geval 2x nergens last van. Bij mij jeukte het als een gek en zelfs in de auto liepen nog paar tranen uit mijn ogen.
pien_2010 schreef:OK dank je inge. Ik was daar wel benieuwd naar. Mijn man had in ieder geval 2x nergens last van. Bij mij jeukte het als een gek en zelfs in de auto liepen nog paar tranen uit mijn ogen.
Citaat:Het OMT gaat onderzoeken of een test die 24 uur voor het eind van het evenement moet worden afgenomen een oplossing kan zijn, in plaats van een test 40 uur voorafgaand aan een evenement. Verder moet iedereen zich laten testen voor aanvang van een evenement, ook gevaccineerde mensen. Vaccinatie alleen geeft dan dus geen recht meer op toegang.
ingedebruijn schreef:Nouja meerdaagse hebben vaak een camping. Zou dus denken mensen die maar 1 dag komen gewoon een test bij de hoofdingang en mensen op de camping iedere dag een sneltest voordat ze het terrein weer op mogen.
ingedebruijn schreef:Festivalorganisator ID&T gaat samen met andere organisatoren en Fieldlab onderzoeken hoe evenementen op korte termijn veilig georganiseerd kunnen worden.