Ik heb niet alles teruggelezen. Ik lees niet snel, dus dat gaat me veel te lang duren, plus, als ik dan bijgelezen ben, kan ik opnieuw beginnen...

Ik wil wel even aangeven dat ik niet anti-vaccinatie ben. Nee, zeker niet. Iedereen die zich wil laten vaccineren, ga alsjeblieft je gang, want, ik ben ook van mening, hoe meer mensen gevaccineerd, hoe hoger de bescherming van het volk en des te beter kunnen we het virus de baas. Ik ontken het virus dus ook zeker niet.
Alleen IK wil het (nu) niet, omdat ik een auto-immuunziekte heb en dus gewoon huiverig ben. Als hij gezet is en het gaat niet goed, kan ik het niet meer uit mijn systeem halen. Ik neem amper medicijnen (alleen voor het resultaat van de auto-immuunziekte) en wil dat ook tot een minimum beperken.
Ik zag één reactie ergens die ik absoluut kant noch wal vond slaan. En dat was dat mensen die ervoor kiezen zich niet te laten vaccineren, geen recht zouden mogen hebben op een IC bed. Dan zou ik zeggen, mensen die roken mogen dat dan ook niet, mensen die veel drinken mogen dat dan ook niet, mensen die obese zijn, mogen dat dan ook niet en ga zo maar door. Ik leef heel gezond, eet gezond, beweeg veel, kom veel buiten. Het enige is dat ik ervoor kies om mij (nu) niet te laten vaccineren.