Los dekbedovertrek (ipv laken), daarover verzwaringsdeken, dan een los dekbed en dan een witte fleecedeken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Beddengoed.![]()
Los dekbedovertrek (ipv laken), daarover verzwaringsdeken, dan een los dekbed en dan een witte fleecedeken.
Komt toch niemand en de deur zit dicht ivm de kat. Raam heb ik altijd op een kier, dag en nacht.. Met mooi weer zoals dit weekend zet ik de boel echt open, kan het lekker doorwaaien.
En nee, dat maakt mij helemaal niks uit. Ze ligt overdag ook het liefst tegen me aan, daar krijg ik overdag niks van, dan zal het 's nachts ook wel goed komen.
Betekent toch dat het bed vochtig is, dus kan je inderdaad beter het dekbed open laten liggen, maar het idee is wel altijd goor van die beestjes...
Ook het raam staat lekker open, behalve als ik weg ben dan gaat 'ie dicht.
) Relaxed schreef:Mijn bed ligt gewoon open hoor, zoals ik eruit stap, stap ik er ook weer inKomt toch niemand en de deur zit dicht ivm de kat. Raam heb ik altijd op een kier, dag en nacht.. Met mooi weer zoals dit weekend zet ik de boel echt open, kan het lekker doorwaaien.
) superpony schreef:Maar in principe is het even zwaar of je het open klapt of opmaakt.
Dus nee, die slaapt lekker in de woonkamer 's nachts
. Bellatrix schreef:Ik klap mijn dekbed altijd dicht maar dat is eigenlijk omdat mijn bed onder het raam staat waar iedereen naar binnen kan kijken.
Bellatrix schreef:Ik heb geen gordijnen. (iets met kattenhaar wat daaraan blijft kleven omdat de vensterbank daar is en ze mooi uitzicht op buiten hebben) Ik heb een rolgordijn...
superpony schreef:Bellatrix schreef:Ik klap mijn dekbed altijd dicht maar dat is eigenlijk omdat mijn bed onder het raam staat waar iedereen naar binnen kan kijken.
Je kan toch je gordijnen dicht houden of half dicht? Bij ons kan dat dan niet, maar in vorige huis had het evt gekund als mensen wilde. Wij hadden een baan van dat niet doorkijk spul op het raam.
Ik heb een droger, maar zoals nu gaat ook alles gelijk weer op de molen buiten. Je komt in de droger alleen beter van de haren af.
Ik verschoon minimaal 1x pw het bed en dan hang ik de dekbedden ook buiten. In de winter ook zoveel mogelijk. Dan maar kort, als het maar droog is. Gaat ook weleens flink mis. Waaien ze alsnog weg en liggen in de sloot, of het gaat regenen.
Onze slaapkamer deur is altijd dicht en de dieren komen er niet. En gasten of vreemden al helemaal niet.
Als morgen iemand naar ons huis wil komen kijken en ik laat de slaapkamer zien, heb ik ook geen problemen ermee dat ze het bed open zien liggen.
Ooit liet ik iemand ons huis zien, toen bed wel dicht. Zei iemand; Je hebt je beddegoed niet gestreken................Tja. Ten eerste, het boeit me niet, ten tweede. jij slaapt er niet in en in het donker zie je het niet. Het kreukt normaal ook niet zo erg en als je het netjes opvouwt, zie je er niks van.
Maar het kan weleens te lang in een prop hebben gezeten ja.