Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Met mijn buurman overigens zo gehad. Die had ik in een gekke bui eens gegroet. Ik groet normaal helemaal niet zoveel buren hier. Maar hij had me straal genegeerd dus het spelletje was begonnen. Ik heb zeker twee jaar lang elke keer ik hem zag heel vrolijk hallo gezegd zonder antwoord. Inmiddels roept en zwaait hij zelf al maar van ver, hij weet dat het geen zin heeft
poes schreef:Met mijn buurman overigens zo gehad. Die had ik in een gekke bui eens gegroet. Ik groet normaal helemaal niet zoveel buren hier. Maar hij had me straal genegeerd dus het spelletje was begonnen. Ik heb zeker twee jaar lang elke keer ik hem zag heel vrolijk hallo gezegd zonder antwoord. Inmiddels roept en zwaait hij zelf al maar van ver, hij weet dat het geen zin heeft
poes schreef:Ik ben dan zo’n heks die altijd mega enthousiast van zo ver mogelijk gaat gillen: HEY BUUR HALLO HOE GAAT HET FIJN OM JE TE ZIEN LEKKER WEERTJE HÈ LEKKER! WEERTJE. ZEI. IK!
Ceffyl schreef:Ayasha schreef:zo’n trut zou ik dan ook weer zijn.
Ooooh jullie zijn erghahahaha!
Ayasha schreef:poes schreef:Met mijn buurman overigens zo gehad. Die had ik in een gekke bui eens gegroet. Ik groet normaal helemaal niet zoveel buren hier. Maar hij had me straal genegeerd dus het spelletje was begonnen. Ik heb zeker twee jaar lang elke keer ik hem zag heel vrolijk hallo gezegd zonder antwoord. Inmiddels roept en zwaait hij zelf al maar van ver, hij weet dat het geen zin heeftHeb dat op wedstrijd drie jaar vol gehouden met een stel dat een gruwelijke hekel aan me heeft zonder reden want de dochter (de Amazone) is gewoon vriendelijk dus tis niet dat ik hun ooit wat misdaan heb.
En op een keer liep ik te dromen en had ze dus niet gezien. Zegt ze heel vriendelijk gedag. En ik denk dat we allebei even verbaast keken.het was echt automatisme van haar uit.
En sinds zeggen we weer gedag tegen elkaar.