DuoPenotti schreef:Badeendje schreef:Ik vind het heel verhelderend om dit te lezen, het is voor mij een leerzaam topic. Ik ben zelf een enorme einzelgänger en vermaak me heel goed alleen, waardoor ik me nu best schuldig voel dat ik mogelijk vrienden/vriendinnen in deze situatie heb geplaatst. Ik heb er oprecht nooit bij stilgestaan dat dit voor een ander zo vervelend kan zijn. Nu ben ik geen mega te laat komer zoals de uren die hier worden besproken, maar toch, leuk om het van andermans perspectief te lezen! Als ik weer eens wat afspreek met vrienden dan ga ik het aan ze vragen!
Waarschijnlijk heeft ze daar geen last van, ze spreekt immers nog met je af
Maar er naar vragen is natuurlijk altijd lief
Zoals ik eerder aangaf, iemand die zelfs bij alle belangrijke dingen te laat is zou ik me uiteraard precies hetzelfde voelen, daar alleen in dat restaurant. Maar ik denk wel dat ik dan zou proberen er overheen te stappen.
Beetje hetzelfde als iemand met dyscalculie vragen te hoofdrekenen, dat kan niet.
Maar als iemand het wel kan met een rekenmachine voor belangrijke sommen, zou ik het ook prettig vinden als die rekenmachine ook gebruikt word die bij mijn stipte (dus niet thuis) afspraak ook te gebruiken.
Misschien niet eerlijk. Ik weet het.
Nou ja, zo zit jij gewoon in elkaar. Op elk potje past een deksel toch, dus ik vind het wel eerlijk.
Als die persoon dan een keer de rekenmachine vergeet, dan ben je toch niet gelijk afgeknapt, lijkt mij? En zo wel, nou ja, jammer, maar dan komt iedereen ook wel weer terecht.

)
.
. 
.
.
.