Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marja schreef:Silly_Woman schreef:Meelezer meld zich even kort, is de naam Doña niet wat?
En dan Doña guardiana (met als roepnaam Diana of doña)
Briljant!
Marja schreef:Oh boy... En toen was het lente en Puppy en Kitten seizoen ineens in volle gang...
Mijn eigen nieuwe aanwinst, de Pyrenese Berghond pup die uiteindelijk Doña (uitspraak Donja) is gaan heten, en de nieuwe liefde van m´n leven ishaha! Ze is nu precies een maand hier, en al 6 kilo gegroeid
.
Ongelooflijk, je krijgt het idee dat als je een tijdje naar haar kijkt, je haar bijna kunt zien groeien![]()
En Doña heeft geluk, want sinds ze er is, hm en daarvoor ook al, is het volle bak hier qua opvang pups.
Pups die bij mij terecht komen omdat ze op straat zwerven of direct door de eigenaars afgestaan worden en ik een goed foreverhuisje voor ze zoek (en vind gelukkig).
In de tussentijd als ze hier zijn, wordt er de hele dag geravot, gespeeld en gelukkig ook veel geslapen.
Eerst even een paar Doña foto´s, zodat jullie beeld hebben van m´n ´woolieboolie fluffepup´![]()
[ [url=m/Zs4SdF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wJnpaI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1l0JRL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met Coco, een kruising Pyrenese Berghond, die inmiddels alweer geadopteerd is, en mijn Chula.
[ [url=m/gQ7lKY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eens kijken, wat is er nog meer gebeurd, de afgelopen maand...
Oh ja, Rubio, m´n opvanghond met de 3 poten, heeft ook een super foreverhome gevonden. Bij een bokker in Nederland nog wel...
Zijn ´emigratie´ had natuurlijk nogal wat voeten in de aarde in deze tijden van restricties. Maar een lieve vriendin heeft hem een lift naar Belgie gegeven, waar zijn nieuwe baasjes hem al opwachtten.
Allerlei noodscenarios en een plan B ( en C) achter de hand, maar gelukkig niet nodig, zijn reis voorliep voorspoedig, en hij is in heaven in een paradijsje voor honden terechtgekomen...
[ [url=m/UU5JTv.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toen 3 nieuwe opvangpups. Benny, Bobby en Bonny. Jachthondjes van 2 maanden oud. Benny is geadopteerd, en de andere 2 gaan de komende weken naar hun nieuwe baasjes, families in Spanje.
[ [url=m/0N2AwA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GfjXMA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bobby
[ [url=m/U2aucy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bonny
En dan, terwijl ik op een dag net boodschappen gedaan heb in het dorp, zie ik een kennis met een kitten in haar handen. Een klein, rood, dapper ding. Ze verteld dat hij de supermarkt ingewandeld was, waar hij uiteraard niet zo welkom was... Overduidelijk straatkitten, maar van het type waar ik meteen van smelt. Voor de duvel niet bang, spinnend op schoot in de auto naar huis (toevallig net geen bench in de auto die dag). En eenmaal in de yurt gaf hij eerst eens de 5 nieuwsgierige honden een welgemikte mep op hun neus als ze te dichtbij kwamen...
Dus tja, je voelt hem al aankomen, weer eens een overduidelijke fosterfail, ik geloof dat Wilson bij ons blijft wonen![]()
.
[ [url=m/tobhvz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meet Wilson...
[ [url=m/ARprDJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
Ok, nu eerst even melkpoeder halen voor m´n 9 (ja negen![]()
) nieuwe babies...
Maar daarover straks meer, en natuurlijk een update van het huis, je zou het bijna vergeten![]()
Maflinger_S schreef:Oeh, wat een leuke puppies en kittens. Je eigen kleine fluffbol is wel de leukste, maar de rest mag er ook zijn. Ik zou waarschijnlijk, net als jij, hier en daar een fosterfail hebben als ik dat kleine grut zou opvangen.