Ik ga denk ik dit topic maar ontstippen wordt een beetje vervelend zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wolfwomen schreef:Ben gek op Metal, alleen zien de meeste mannen er zo onverzorgd uit.
Van dat lange haar enzo.
Of die gaan zich er helemaal naar kleden, dan denk ik grow up. Leuk Dat je nog steeds fan bent van slipknot op je 40e, maar ik haak af
Misschien is dat niet met jouw man MB dat kan, misschien is 't alleen een shirtje, wat op zich grappig kan zijn.
Wolfwomen schreef:Ben gek op Metal, alleen zien de meeste mannen er zo onverzorgd uit.
Van dat lange haar enzo.
Of die gaan zich er helemaal naar kleden, dan denk ik grow up. Leuk Dat je nog steeds fan bent van slipknot op je 40e, maar ik haak af
Misschien is dat niet met jouw man MB dat kan, misschien is 't alleen een shirtje, wat op zich grappig kan zijn.
Memories schreef:Wolfwomen schreef:Ben gek op Metal, alleen zien de meeste mannen er zo onverzorgd uit.
Van dat lange haar enzo.
Ik snap ook niet zo goed waarom er op deze manier en in dit topic hier op ingegaan moet worden? Misschien heb je het zelf niet door maar het komt niet zo tof over
Wolfwomen schreef:Memories schreef:
Ik snap ook niet zo goed waarom er op deze manier en in dit topic hier op ingegaan moet worden? Misschien heb je het zelf niet door maar het komt niet zo tof over
Ik weet niet hoe de man v MB eruit ziet he, dus het is zeker niet gemeen bedoeld.
Wie weet is het wel een enorm verzorgde en knappe kerel, dat kan toch ook?
Hoewel.. Ik weet niet waarom je dan vreemdgaat.![]()
Grapje, als je een onwijs lieve goedzak als man hebt, snap ik het ook niet.
Het is absoluut niet bedoeld om iemand te kwetsen. Als er iemand gekwest is in dit hele verhaal, dan lijkt het mij de man v MB.
Maar die lacht erom, dus dat valt ook nog mee.
Ja, wat wil je horen dat ik er begrip voor heb? Nee dat heb ik niet. Is dat naar om te lezen? Ja misschien wel.
Wolfwomen schreef:Ja, wat wil je horen dat ik er begrip voor heb? Nee dat heb ik niet. Is dat naar om te lezen? Ja misschien wel.
Memories schreef:Wolfwomen schreef:Ja, wat wil je horen dat ik er begrip voor heb? Nee dat heb ik niet. Is dat naar om te lezen? Ja misschien wel.
Je hoeft er geen begrip voor te hebben en je hoeft ook niet te doen alsof. Maar je hoeft er dan ook niets stoms van te zeggen. Spreken is zilver, zwijgen is goud. Als je jezelf al realiseert dat het naar is om te zeggen, waarom post je het dan? Voel je jezelf daar beter door?