Echte liefde, bestaat dat nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Re: Echte liefde, bestaat dat nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:00

En nu doe je het weer...
Ik ga denk ik dit topic maar ontstippen wordt een beetje vervelend zo :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:01

Wolfwomen schreef:
Ben gek op Metal, alleen zien de meeste mannen er zo onverzorgd uit.

Van dat lange haar enzo.
Of die gaan zich er helemaal naar kleden, dan denk ik grow up. Leuk Dat je nog steeds fan bent van slipknot op je 40e, maar ik haak af :o

Misschien is dat niet met jouw man MB dat kan, misschien is 't alleen een shirtje, wat op zich grappig kan zijn.

Dit is een beetje vreemd hoor. :=

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:05

Wolfwomen schreef:

Van dat lange haar enzo.
Of die gaan zich er helemaal naar kleden, dan denk ik grow up. Leuk Dat je nog steeds fan bent van slipknot op je 40e, maar ik haak af :o

Misschien is dat niet met jouw man MB dat kan, misschien is 't alleen een shirtje, wat op zich grappig kan zijn.

Ik snap ook niet zo goed waarom er op deze manier en in dit topic hier op ingegaan moet worden? Misschien heb je het zelf niet door maar het komt niet zo tof over :o

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:05

Dat komt op mij ook heel raar over, alsof je zit te zoeken om ergens over te kunnen zeuren.
Nog ervan afgezien dat het heel raar is om aan te nemen dat iedereen zich kleedt naar zijn/haar favoriete muziek :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:18

Mijn man is ook helemaal weg van metal, maar dat is hem niet aan te zien :=

En ja, ik vind jouw gedrag (tegen MB) heel erg raar

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:38

Jaloezie denk ik? :=

Lees hier wel veel herkenning. Als ik bijvoorbeeld moe ben en honger heb. Moet ik echt wel hard werken om mijn bek dicht te houden en niet te zeuren/boos te worden om een mini ding. Ben dan echt net de oma uit de Snickers reclame. Mag van mezelf dat soort dingen pas benoemen ná het eten. _O-

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:44

Ik ben ook zeker niet altijd lief, leuk en gezellig. Maar hij weet prima wat hij bij welke state of mind moet doen of (belangrijker nog) laten :D Soms moet ik even afkoelen voor ik erover kan communiceren, of juist eerst even flink foeteren (of schoppen en gooien met spul (deze variatie van boosheid komt altijd dor niet-relationele oorzaken, veelal hormonaal gedreven) ) dan neemt hij even afstand om te wachten wanneer ik op zijn schouder moet uithuilen :') Dit behoeft ondertussen geen uitleg meer, hij kent de gebruiksaanwijzing uit zijn hoofd :D

Wolfwomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-20 22:48

Memories schreef:
Wolfwomen schreef:

Van dat lange haar enzo.

Ik snap ook niet zo goed waarom er op deze manier en in dit topic hier op ingegaan moet worden? Misschien heb je het zelf niet door maar het komt niet zo tof over :o

Ik weet niet hoe de man v MB eruit ziet he, dus het is zeker niet gemeen bedoeld.

Wie weet is het wel een enorm verzorgde en knappe kerel, dat kan toch ook?

Hoewel.. Ik weet niet waarom je dan vreemdgaat. :P

Grapje, als je een onwijs lieve goedzak als man hebt, snap ik het ook niet.

Het is absoluut niet bedoeld om iemand te kwetsen. Als er iemand gekwest is in dit hele verhaal, dan lijkt het mij de man v MB.

Maar die lacht erom, dus dat valt ook nog mee.

Ja, wat wil je horen dat ik er begrip voor heb? Nee dat heb ik niet. Is dat naar om te lezen? Ja misschien wel.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:49

Uhm....whut?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:50

De liefde in dit topic lijkt inmiddels ver te zoeken :')
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 01-11-20 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Leo

:wow:

Urbanus

Nee dat is niet naar om te lezen, ik heb iets vreselijks gedaan en dat is niet goed te praten. Heb je het idee dat ik wil dat je dat doet? Het snappen?

Wolfwomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-20 22:50

_O-
moonsparkle schreef:
De liefde in dit topic lijkt inmiddels ver te zoeken :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:52

Waarom heb ik het idee dat de Posts van Wolfwoman zijn geschreven door bikker Talietjuh die geband is??
Wellicht door dezelfde schrijfstijl. Hetzelfde gehak op Marco.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:52

Zo gek, wolfwomen (is het wolfwomen of wolfwoman?) maar je schrijfstijl komt me zo bekend voor terwijl je nieuw bent op bokt...
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 01-11-20 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:53

_lautje_ schreef:
Waarom heb ik het idee dat de Posts van Wolfwoman zijn geschreven door bikker Talietjuh die geband is??

Ja hetzelfde... bah naar mens.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:54

Ja hetzelfde soort topics. Niet prettig discussiëren. Schuld ligt altijd elders behalve bij haarzelf.

Heb al eerder getemd hierover bij de mods en nu weer. Maar nog geen reactie gehad.

Wolfwomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-20 22:56

_lautje_ schreef:

Wat bedoel je hiermee?

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:56

Ik denk dat wolfwomen iets probeert te begrijpen maar moeite heeft met zich inleven in een ander. En daar kunnen ook weer redenen voor zijn natuurlijk.
MB ik wil wel even zeggen dat ik vind, voor iemand die zich 'van nature onvriendelijk' noemt, dat je echt heel netjes en begripvol blijft hier, vind het bewonderenswaardig!

Edit: idd dezelfde schrijfstijl. Heel kansloos zeg
Laatst bijgewerkt door Summerdreams op 01-11-20 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:58

Wolfwomen schreef:
Memories schreef:

Ik weet niet hoe de man v MB eruit ziet he, dus het is zeker niet gemeen bedoeld.

Wie weet is het wel een enorm verzorgde en knappe kerel, dat kan toch ook?

Hoewel.. Ik weet niet waarom je dan vreemdgaat. :P

Grapje, als je een onwijs lieve goedzak als man hebt, snap ik het ook niet.

Het is absoluut niet bedoeld om iemand te kwetsen. Als er iemand gekwest is in dit hele verhaal, dan lijkt het mij de man v MB.

Maar die lacht erom, dus dat valt ook nog mee.

Ja, wat wil je horen dat ik er begrip voor heb? Nee dat heb ik niet. Is dat naar om te lezen? Ja misschien wel.

Ik heb getemt.
In mijn optiek ben jij alleen maar aan het hakken op de berichten van MB, daarbij is jouw schrijfstijl exact hetzelfde als die van Talietjuh en volgens mij heb jij een persoonlijke vete tegen bokker MB, maar echt meid... Get over it want dit wordt gewoon raar.

Elk bericht van MB moet jij negatief op reageren, why? Wat zit je dwars?
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 01-11-20 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:58

Wolfwomen schreef:

Je hoeft er geen begrip voor te hebben en je hoeft ook niet te doen alsof. Maar je hoeft er dan ook niets stoms van te zeggen. Spreken is zilver, zwijgen is goud. Als je jezelf al realiseert dat het naar is om te zeggen, waarom post je het dan? Voel je jezelf daar beter door?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 22:59

Meelezer, maar het viel mij ook al op en heb ook getemd op haar laatste berichten..

Jammer dat een interessant topic op deze manier moet worden verpest.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 23:02

Memories schreef:
Wolfwomen schreef:

Je hoeft er geen begrip voor te hebben en je hoeft ook niet te doen alsof. Maar je hoeft er dan ook niets stoms van te zeggen. Spreken is zilver, zwijgen is goud. Als je jezelf al realiseert dat het naar is om te zeggen, waarom post je het dan? Voel je jezelf daar beter door?

Mijn ouders hebben mij altijd geleerd eerlijk te zijn, maar ze hebben mij ook geleerd om die mening niet ongevraagd te geven.

Als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks.
Niemand zit te wachten op dit gedrag en hierdoor wordt een heel interessant topic veranderd in een ordinair topic waarin gehakt wordt op elkaar. Zonde

Wolfwomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-20 23:06

Ik weet niet over welke bokker jullie het hebben. Ik ga ook niet zoeken, want het interesseert mij niet. Het was niet gemeen bedoeld. Mijn excuus als dit zo over kwam.

Ik probeerde het verhaal gewoon te begrijpen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 23:07

En als iemand aangeeft er niet dieper op in te willen gaan, dan zul je dat moeten accepteren en respecteren. Iets met grenzen.