Destination schreef:Ik lees net dat Irma niet bij de persconferentie is
Ja, dat stond gister al in de liveblog van de NOS.
Groot nieuws: IRMA KAN ER NIET BIJ ZIJN!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:Ik kreeg net een melding dat het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken Antwerpen nu ook als risicogebied ziet. Advies is om er niet heen te gaan of bij terugkomst 14 dagen in quarantaine te gaan als je er al bent.
Blussem schreef:Destination schreef:Ik kreeg net een melding dat het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken Antwerpen nu ook als risicogebied ziet. Advies is om er niet heen te gaan of bij terugkomst 14 dagen in quarantaine te gaan als je er al bent.
Opzich vindt ik dit wel goed.
Ik vind best wel bizar dat er nog nog steeds heel wat mensen alsnog naar het buitenland op vakantie gaan ondanks dat Nederland ook heel veel te bieden heeft en je hiermee ook alles lokaal houdt.
Blussem schreef:Destination schreef:Ik kreeg net een melding dat het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken Antwerpen nu ook als risicogebied ziet. Advies is om er niet heen te gaan of bij terugkomst 14 dagen in quarantaine te gaan als je er al bent.
Opzich vindt ik dit wel goed.
Ik vind best wel bizar dat er nog nog steeds heel wat mensen alsnog naar het buitenland op vakantie gaan ondanks dat Nederland ook heel veel te bieden heeft en je hiermee ook alles lokaal houdt.
lenaa_tje schreef:Dat weet ik niet. Er zijn ook mensen (en dan zeg ik niet specifiek hier) die bijna 24/7 er mee bezig zijn. Veel stress ervaren door alleen de supermarkt. Dat is psychisch gezien ook niet goed. Je leven draait dan door die voorzichtigheid juist alleen om Corona. Beetje relativeren kan geen kwaad.
bigone schreef:Haar berichten zijn bijna nooit op een onhandig moment maar inhoudelijk zeer onhandig geplaatst. Niet alleen in dit topic maar in bijna alle topics laat ze een bepaalde indruk achter waardoor je eigenlijk al niets anders meer verwacht dan een grove en zeer kwetsende opmerking. En ja, dan kan ze nog steeds een uitstekende reactie plaatsen maar ik vind de opmerking van och, je moet toch ergens dood aan gaan een opmerking van iemand die zich geen ene mallemoer van de coronamaatregelen aantrekt en dat is kwetsend naar meerdere mensen hier op bokt die hun ouder grootouder verloren zijn of familie die nu maanden revalidatie voor zich hebben. Ja je moet toch ergens dood aan gaan maar liever niet aan de asociale figuren die zich niet aan de regels houden. Wanneer ik mijn auto om de boom vouw omdat ik niet oplet heb ik daar mijzelf mee, wanneer ik positief zou zijn voor corona en toch vrolijk uit ga of bovenop iemand duik in de supermarkt kan ik daar de dood van iemand anders mee veroorzaken.
Zebrastreep schreef:lenaa_tje schreef:Dat weet ik niet. Er zijn ook mensen (en dan zeg ik niet specifiek hier) die bijna 24/7 er mee bezig zijn. Veel stress ervaren door alleen de supermarkt. Dat is psychisch gezien ook niet goed. Je leven draait dan door die voorzichtigheid juist alleen om Corona. Beetje relativeren kan geen kwaad.
Tja leg dat iemand met hypochondrie / angststoornis maar eens uit dat je moet relativeren zo werkt dat helaas niet beetje kortzichtig.
imaudy schreef:bigone schreef:Haar berichten zijn bijna nooit op een onhandig moment maar inhoudelijk zeer onhandig geplaatst. Niet alleen in dit topic maar in bijna alle topics laat ze een bepaalde indruk achter waardoor je eigenlijk al niets anders meer verwacht dan een grove en zeer kwetsende opmerking. En ja, dan kan ze nog steeds een uitstekende reactie plaatsen maar ik vind de opmerking van och, je moet toch ergens dood aan gaan een opmerking van iemand die zich geen ene mallemoer van de coronamaatregelen aantrekt en dat is kwetsend naar meerdere mensen hier op bokt die hun ouder grootouder verloren zijn of familie die nu maanden revalidatie voor zich hebben. Ja je moet toch ergens dood aan gaan maar liever niet aan de asociale figuren die zich niet aan de regels houden. Wanneer ik mijn auto om de boom vouw omdat ik niet oplet heb ik daar mijzelf mee, wanneer ik positief zou zijn voor corona en toch vrolijk uit ga of bovenop iemand duik in de supermarkt kan ik daar de dood van iemand anders mee veroorzaken.
Juist.
Ik vraag mij oprecht af wat iemand ermee wint als ie op een forum over corona gaat zitten vermelden dat het allemaal onzinnig is. Vraag mij af of Blussem zelf nog veel risico neemt? Ze gaat alvast niet naar het buitenland op vakantie
verootjoo schreef:imaudy schreef:
Juist.
Ik vraag mij oprecht af wat iemand ermee wint als ie op een forum over corona gaat zitten vermelden dat het allemaal onzinnig is. Vraag mij af of Blussem zelf nog veel risico neemt? Ze gaat alvast niet naar het buitenland op vakantie
Nee die neemt geen risico want a: ze kent niemand met Corona dus kan van niemand besmet worden en b: waar zij woont is geen Corona dus kan daardoor ook niet besmet worden
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:
Dat weet ik niet. Er zijn ook mensen (en dan zeg ik niet specifiek hier) die bijna 24/7 er mee bezig zijn. Veel stress ervaren door alleen de supermarkt. Dat is psychisch gezien ook niet goed. Je leven draait dan door die voorzichtigheid juist alleen om Corona. Beetje relativeren kan geen kwaad.
Tja leg dat iemand met hypochondrie / angststoornis maar eens uit dat je moet relativeren zo werkt dat helaas niet beetje kortzichtig.
imaudy schreef:Ik vraag mij oprecht af wat iemand ermee wint als ie op een forum over corona gaat zitten vermelden dat het allemaal onzinnig is. Vraag mij af of Blussem zelf nog veel risico neemt? Ze gaat alvast niet naar het buitenland op vakantie
Popstra schreef:Duitsland heeft inderdaad altijd al hele nette toiletten langs de weg. Denk wel de netste.
Er is daar echt over nagedacht.