Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 17:23

Dat deze hele week chaos is, zaterdag de uitvaart waar ik weer om moet gaan met mijn verschrikkelijke oma en vanmiddag was een bestelling verkeerd gegaan waardoor ik het verkeerde item heb gekregen. Dat was toch de druppel.
Breakdown time *\%/*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 18:53

Dat mijn hoofd echt overuren maakt met ongerust zijn. Een hele goede vriendin is al 24 uur nergens online opgeweest denk nu zal er wat zijn? Enige geruststelling was dat ik haar auto vanmiddag zag staan op haar werk (ligt op de route naar stal) en nu denk ik hmm had ik misschien even langs moeten gaan of alles oké is?

Waarschijnlijk maak ik mij te druk en is haar telefoon kapot ofzo....

Ik denk dat ik maar even de mountainbike uit de garage moet halen en even moet fietsen :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 21:37

Dat ik eind maart mijn meubels en lampen had besteld bij een winkel, meubels na lang wachten netjes bezorgd en twee lampen maar geen hanglamp maar die kwam eraan.
Nieuwe eethoek o.a. dus dan is het leuk als het ‘af’ is.
Ik bellen na een week, Jaa we hebben hem besteld hoor, ik zeg dat hadden jullie eind maart moeten doen dus afgezegd en gisteren ergens anders bestel, vandaag bezorg! *\o/*
Dan vraag ik me af waarom dat daar niet kon :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 21:47

Love_Laugh schreef:
Misselijk van de zenuwen. Waarom maak ik mezelf altijd zo druk. |o

Ik heb mijzelf laatst ook veels te druk gemaakt. Achteraf was het nergens voor nodig, men zei zelfs dat ik het goed had gedaan :')

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 22:21

Feestje in de buurt. Ik zie ze niet maar ik hoor ze wel (hoop herrie)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 22:43

Een plakkerige gozer is tot over zijn oren verliefd op mij. Het is alleen niet wederzijds. Hoe kap je zoiets in godsnaam af zonder zo iemand meteen te kwetsen? Ugh...
Hij heeft mij gespot op een feestje, daar kwam hij erachter dat ik single ben en hij is meteen hier en daar om mijn nummer gaan vissen bij mensen en die heeft hij ook te pakken weten te krijgen helaas. Ja ik ben single, nee dat betekend niet dat ik automatisch ook op zoek ben, sterker nog ik zit helemaal niet te wachten op een relatie. Laat mij met rust gewoon...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 22:53

Telpeva schreef:
Een plakkerige gozer is tot over zijn oren verliefd op mij. Het is alleen niet wederzijds. Hoe kap je zoiets in godsnaam af zonder zo iemand meteen te kwetsen? Ugh...
Hij heeft mij gespot op een feestje, daar kwam hij erachter dat ik single ben en hij is meteen hier en daar om mijn nummer gaan vissen bij mensen en die heeft hij ook te pakken weten te krijgen helaas. Ja ik ben single, nee dat betekend niet dat ik automatisch ook op zoek ben, sterker nog ik zit helemaal niet te wachten op een relatie. Laat mij met rust gewoon...?

Met het eerste zit ik ook (3x afgesproken geen wederzijds gevoel vanaf mijn kant) echt hoe breng je dat dan zonder iemand pijn te doen. En mannen zijn sowieso lastig als ze verliefd zijn hahaha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 22:55

“Sorry helaas wordt ik niet verliefd en dat gaat ook niet gebeuren. Ik heb verder geen behoefte aan vriendschappelijk contact”.

Helder en duidelijk communiceren. Werkt altijd.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 22:58

Weer diezelfde man. Alarm van infuus ging af en stond die weer op mijn kamer.. bijna infuus eruit. Duurde best lang voor er een verpleegkundige kwam. Nu eerst maar even bijkomen -O-

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 23:04

Telpeva schreef:

Zeggen dat je niet op mannen valt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 23:04

Telpeva schreef:

Ik heb het destijds gewoon gezegd. Liever nu kort kwetsen dan aan het lijntje houden, dan wordt de klap voor hem alleen maar groter. Maar het is zuur...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 23:15

MoniekJ schreef:
Weer diezelfde man. Alarm van infuus ging af en stond die weer op mijn kamer.. bijna infuus eruit. Duurde best lang voor er een verpleegkundige kwam. Nu eerst maar even bijkomen -O-

Dit word toch gewoon creepy. Mijn god zeg

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 23:22

MoniekJ schreef:

Nee wat erg -O- hopelijk doen ze er wat aan dat het niet nog een keer kan gebeuren!

Thanks voor de tips hierboven, ik zit er al een week of twee mee in mijn maag gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 23:45

zigranta schreef:
Telpeva schreef:

Zeggen dat je niet op mannen valt :D

Sommige mannen vinden dat juist leuk :')

MoniekJ schreef:

Noooh! Wat zuur -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 23:45

Ik was iets vergeten vandaag |o
Het begint met een z en eindigt op onnebrand.
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 00:21

MoniekJ schreef:

:(:)

Tja en een man zeggen dat het genoeg is en geen interesse. Ik zou eigenlijk geen probleem hebben om het op een botte manier te brengen. Ben je er in een keer vanaf hopelijk. Maar kan zelf soms behoorlijk kort en bot overkomen. :')

Auw Bubblewrap.

Dat het hele gedoe en regel met de papieren uiteindelijk zo makkelijk opgelost is dat ik mij afvraag waarom zo moeilijk.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 00:26

Auw, die arm!

Ik heb daar nooit zo’n moeite mee gehad, iemand afwijzen. Gewoon duidelijk zijn. Maar dat was ik altijd al heel snel, dan volgde er gewoon geen date.

Nu ook een rare situatie wat me toch bezig hield vanavond.

Mijn broertje ziet er goed uit met een vlotte babbel. Kan dus genoeg vrouwen krijgen. Nu in mijn woonvereniging zien een aantal hem ook wel staan. Vandaag belde ie me op dat ie mijn vriendin/buurvrouw eindelijk heeft ‘afgewezen’. Hij dacht te merken dat zij hem wel zag zitten (uitnodigen bij haar thuis ed). Maar haar bovenbuurvrouw (waar ik niet veel mee heb) liep ook zo te flirten met hem. Ze hebben contact gezocht en nu gaat mijn broertje morgen daarheen. Ik had toen al aangegeven dat ik niet zo zin heb in vage situaties (trekt ie aan).
Krijg ik een half uur later een screenshot van hem, app gesprek tussen hem en haar. Kort gezegd dat ie mij op de hoogte had gebracht en dat zij ‘bang voor mij’ was. Hij weer dat dit terecht was..
en naar mij dus met de melding dat ie ff iemand in de maling nam.
Ik heb nu dus gereageerd dat ik hier helemaal niet op zit te wachten, dit is ook privé communicatie tussen hen. En dat er genoeg vissen in de vijver zitten die geen bekenden van me zijn..

Gaat nog wel dieper maar das een beetje teveel voor hier..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 01:14

Dat ik honger heb maar ook ontzettend moe ben

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 08:14

Dat de dienst die ik morgen moet draaien eigenlijk bijna een nachtdienst is en erna 2 dagen late dienst werk. Vind ik niet handig, maar eigenlijk stompzinnige. Hoe wil je iemand ziek krijgen...... 8)7

Baal nu van mezelf dat ik er nu pas aan dacht. :o

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 09:11

Aan dat ik 01/07/2020 een pakket retour gezonden heb, alles netjes te traceren was en is aangekomen/aangenomen.
Maar ik tot nu toe niets verneem van geld terug of een andere optie en de betreffende webshop zich verschuilt achter drukte door covid-19.

Ja doei, jullie zijn serieus tot nu toe bij mij de enige webshop met deze belachelijk trage afhandeling van retour zendingen of het beantwoorden van e-mails erover.

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 09:42

Dat mijn pakketje al 2 weken in het depot van DHL ligt in Dusseldorf en dat ze het blijkbaar te druk hebben om 't te bezorgen. Terwijl later bestelde pakketjes (ook verzonden met DHL) wel gewoon op tijd zijn gekomen. En deze nota bene in Nederland aangekomen is vanuit de USA. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 10:14

Kat met stinkkont. :')

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 10:45

Dingen op mijn werk..
Bijna niks gaat met overleg en mensen melden het ook niet even dat ze chocolademelk hebben gemorst bij het koffieapparaat wat vervolgens -overal- zat. Lekker..

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:01

Dat ik vorige week een sollicitatie brief heb gestuurd, nog geen antwoord heb gekregen en de hele vacature nu ook van de site is afgehaald...
Ben benieuwd of ik ooit nog iets te horen ga krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:04

De eeuwige betutteling overal