Pareltjes schreef:Grappig te zien hoe sommige volledig van houding zijn veranderd t.a.v. Mondkapjes. Waar ze 2 maanden geleden het allemaal nog belachelijk vonden.
Blij dan deze omslag gemaakt is.
Ik vond en vind mondkapjes belachelijk, maar ik wil met het OV. Als ik daarvoor een mondkapje op moeten zetten: prima. Ik wil gewoon weer eens met de trein weg kunnen en nu wordt de gewone dienstregeling eindelijk weer hervat. Een lapje stof gaat het virus niet tegen houden, dus ik zorg wel dat ik bij mensen uit de buurt blijf, ik ga alleen buiten de spits reizen.
Citaat:Het Outbreak Management Team (OMT) heeft dan ook ‘geen positief advies gegeven voor het gebruik van mondmaskers’, zei hij. Maar ook geen negatief advies, lichtte Van Dissel later toe tijdens een briefing over corona in de Tweede Kamer. ,,Het is uiteindelijk een politiek besluit.”
https://www.ad.nl/politiek/rivm-mondkap ... ~afb3b8b0/

Geplaatst: 18-05-20 16:11
               Geplaatst: 18-05-20 16:11				         

effen donkerblauw aan de buitenkant,  kleurtje aan de binnenkant. Ruimte voor een filter en een neusijzertje. Twee kleuren lint om af te wisselen
 effen donkerblauw aan de buitenkant,  kleurtje aan de binnenkant. Ruimte voor een filter en een neusijzertje. Twee kleuren lint om af te wisselen 

. Ik heb mensen met koffie gezien, die hem dus wegtrekken om steeds een slok nemen....
 . Ik heb mensen met koffie gezien, die hem dus wegtrekken om steeds een slok nemen....  . Veel mensen houden toch minder afstand als ze zo'n ding op hebben. Dat hoorde ik al van collega's die iedere dag net de trein reizen en heb ik zelf vandaag ook gezien.
 . Veel mensen houden toch minder afstand als ze zo'n ding op hebben. Dat hoorde ik al van collega's die iedere dag net de trein reizen en heb ik zelf vandaag ook gezien.