Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wel hou ik enorm van pumps en zoek ik gewoon nieuwe passende dingen in een beetje sportieve stijl of juist lekker vintage

Ik had aangegeven dat ik van Levi's en van Only houd, dat is wel terug te zien in de box
.

Lonni schreef:Die roze jurk is liefheb je daar een linkje van?
Lottexxx schreef:Door dit topic ook een box besteld, vanmorgen mijn preview gekregen en ben echt enthousiast!
[ [url=m/jpFXpZ.png]Afbeelding[/url] ]
Rokje en shirtje vind ik helemaal leuk, rokje is wel vrij prijzig.
[ [url=m/YeTYoq.png]Afbeelding[/url] ]
Dat witte shirt heb ik weggedaan, het bloesje is vrij prijzig maar wel mooi.
[ [url=m/3pOZ84.png]Afbeelding[/url] ]
Deze broek vind ik super mooi.
[ [url=m/HwLTDE.png]Afbeelding[/url] ]
Deze vind ik allebei heel leuk.
[ [url=m/6TL5wB.png]Afbeelding[/url] ]
Dit witte bloesje is absoluut niet mijn ding dus die geannuleerd, het andere bloesje wil ik wel proberen.
Mijn stylist is Wiske, ik ben heel erg benieuwd naar mijn box.Ik had aangegeven dat ik van Levi's en van Only houd, dat is wel terug te zien in de box
.
_Femkeeex schreef:Ik heb ook een box besteld! Ik heb Cherylle als mijn stylist. Nog meer mensen die haar hebben? Ik ben benieuwd naar de preview.
Marleen_L schreef:@Lottexxx: daar zitten echt leuke dingen tussen! Je ziet wel de Levi's/Only invloed ja![]()
Ik had stylist Lynn gekozen en zie nu dat ze m'n commentaar verwerkt heeft, dit wordt opgestuurd:
[ [url=m/mVxKEG.png]Afbeelding[/url] ]
De groene broek is nieuw, zoiets heb ik al, dus denk dat ik die niet houdt, tenzij hij heel mooi zit en iets langer is dan degene die ik nu heb. Ben wel blij met de kleuren die ze heeft gekozen, er zitten wel wat dingen bij die ik zelf nooit zou bestellen (het jurkje, het beige shirtje), maar dat is ook wel een beetje mijn idee met het bestellen van zo'n box.
Die schoenen gaan ook sws terug, vindt dat gespje een beetje te tuttig.
Qua prijzen zijn alleen de twee chino's en schoenen zijn iets meer dan €70, maar het witte shirt is €13, het vestje €18, jurk €40. Valt me allemaal heel erg mee, normaal zou ik best meer uit geven. Als ik alles zou houden is het €412.
Sneeuwvlok23 schreef:_Femkeeex schreef:Ik heb ook een box besteld! Ik heb Cherylle als mijn stylist. Nog meer mensen die haar hebben? Ik ben benieuwd naar de preview.
Ik heb ook Cherylle! Vond mijn preview zelf best matig, maar dat kwam meer doordat de prijzen heel hoog lagen. Heb dit als feedback doorgegeven en ze zou het gaan aanpassen. Ben dus benieuwd...