Corona en vakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lizy29

Re: Corona en vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 14:56

Wij spenderen onze vakanties gewoon in Frankrijk :+ :Y)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:08

Wij hebben onze vakantie naar Hintergarten net geboekt :+:

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:13

Ik heb betaald voor Duitsland. Niet dat we daar wat aan hebben, maar toch.
Vanavond maar een schnitzel in de pan gooien ofzo, dan lijkt het nog wat :))

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:14

Oscar schreef:

vergeet de uitjes niet :))

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:15

Toen we niet naar Valencia konden hebben we thuis maar paella gemaakt _O-

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:16

Ik.zit in Tuinesia {:}

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:17

Ik zou eind augustus met mams haar gedroomde Sissi reis doen naar Oostenrijk met alle hoogtepunten etc.
Alles is al geboekt maar ook kans dat het niet doorgaat. Jammer maar helaas.
Dan maar Romy Schneider in HD kijken :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:18

Het onkruid groeit welig, de zon schijnt, buurvrouw heeft een badje voor haar zoontje staan dus het water klettert, dus ogen dicht en maar denken dat ik in Benidorm op het strand lig waar ik anders nu gelegen had 8-) _O-

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:23

Hier aan de Costa Corniche. Zonnig en warm {:}

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:24

Electra63 schreef:

Goede bestemming, daar lig ik ook :') :j !

Mijn drie vakanties liggen ook in de prullenbak.... 13 maart heeft de organisatie van de Elfstedenwandeltocht al besloten de organisatie van de tocht dit jaar te stoppen. Het is internationaal en trainen zou lastig gaan worden.... Ondanks beleid geen restitutie bij annulering, geven ze nu 85% terug.
Voor Nijmegen heb ik besloten me niet in te schrijven.... Trainen is toch soort van onmogelijk nu en het lijkt me niet realistisch dan met 49.000 wandelaars van all over the world hutje mutje te gaan lopen. Nijmegen geeft ip ook geen restitutie bij annulering na twee weken na sluiting inschrijvingstermijn. Verder kan ik me niet vinden in beleid van de organisatie mbt vierdaagse en corona.
Zondag mail van mijn werk, alle verloven tot 1 juni zijn ingetrokken..... Dus 26 mei naar Madeira wordt hem ook niet. Nog even kijken of ik voucher krijg of dat ik bij ziekenhuis moet zijn ivm überhaupt niet weg kunnen....

Op naar 2021 met mooie vakanties

Gelukkig is het momenteel prachtig weer en ipv lopend (lange afstanden) mijn kleurtje te kweken, doe ik dat nu maar in de tuin....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:25

Gaat de vierdaagse vooralsnog door dan? Lijkt me ook niet realistisch..

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:28

Cayenne schreef:
Gaat de vierdaagse vooralsnog door dan? Lijkt me ook niet realistisch..

Er is nog geen besluit. Ze wachten tot mei.... Tot de overheid en beslissing neemt. Anders moeten ze kosten betalen die ze dan door overmacht niet hoeven te betalen..... Dus zijn er nog wandelaars die er voor grote afstanden op uit trekken etc.....

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:31

Danseresje schreef:
Electra63 schreef:

Mijn drie vakanties liggen ook in de prullenbak.... 13 maart heeft de organisatie van de Elfstedenwandeltocht al besloten de organisatie van de tocht dit jaar te stoppen. Het is internationaal en trainen zou lastig gaan worden.... Ondanks beleid geen restitutie bij annulering, geven ze nu 85% terug.
Voor Nijmegen heb ik besloten me niet in te schrijven.... Trainen is toch soort van onmogelijk nu en het lijkt me niet realistisch dan met 49.000 wandelaars van all over the world hutje mutje te gaan lopen. Nijmegen geeft ip ook geen restitutie bij annulering na twee weken na sluiting inschrijvingstermijn. Verder kan ik me niet vinden in beleid van de organisatie mbt vierdaagse en corona.
Zondag mail van mijn werk, alle verloven tot 1 juni zijn ingetrokken..... Dus 26 mei naar Madeira wordt hem ook niet. Nog even kijken of ik voucher krijg of dat ik bij ziekenhuis moet zijn ivm überhaupt niet weg kunnen....

Gelukkig is het momenteel prachtig weer en ipv lopend (lange afstanden) mijn kleurtje te kweken, doe ik dat nu maar in de tuin....

Je kan altijd nog een avond vierdaagse in je eigen tuin lopen. Stempelpostje maken bij de achterdeur, drinkstandje aan de andere kant van de tuin en lopen maar.

Hier in Frankrijk heeft iemand zelfs een marathon gelopen op z’n balkon.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:31

Oscar schreef:

En dan opeten in Hintergarten? Het weer is er prachtig momenteel :j

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:35

lizy29 schreef:
Danseresje schreef:
[quote="Electra63"
[/quote

Gelukkig is het momenteel prachtig weer en ipv lopend (lange afstanden) mijn kleurtje te kweken, doe ik dat nu maar in de tuin....[/quote

Je kan altijd nog een avond vierdaagse in je eigen tuin lopen. Stempelpostje maken bij de achterdeur, drinkstandje aan de andere kant van de tuin en lopen maar.

Hier in Frankrijk heeft iemand zelfs een marathon gelopen op z’n balkon.

Uhm.... Nou..... Nee :')
Alle respect voor die hardloper inderdaad.... Had het gezien. Maar nee.... Dat is niet mijn idee van de vierdaagse.
Heb vorig jaar vanwege mijn gebroken bovenarm beide wandelevenementen niet kunnen doen, kerk enorm uit naar dit jaar. Nu moet de hersteloperatie die ik nog moet gaan krijgen, maar tot na Nijmegen 2021 verschoven worden..... Mits mijn plaat niet breekt in de tussentijd....

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:42

Ik tref het hoor! Op mijn Spaanse terras met staalblauwe lucht en gitaarmuziek

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:44

MoniqueT schreef:

Wel iets koeler dan hier volgens mij {:}

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:47

De kinderanimatie is het druk bezig in de binnentuin..... -O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:47

chanicha schreef:
Het onkruid groeit welig, de zon schijnt, buurvrouw heeft een badje voor haar zoontje staan dus het water klettert, dus ogen dicht en maar denken dat ik in Benidorm op het strand lig waar ik anders nu gelegen had 8-) _O-

Een iets andere invulling van je verjaardag. Gefeliciteerd!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:48

Nou het wel echt heerlijk dat het in ieder geval mooi weer is. De afgelopen jaren wilde ik ook per se op vakantie omdat ik last had van winterdepressie. Dan had ik fysiek gewoon echt die warmte en die zon nodig om even op te laden. Gelukkig is dat nu echt minder nodig :)

Alsnog hoop ik wel echt echt echt dat mijn zomervakantie doorgaat, ik had er zoveel zin in en je hebt natuurlijk maar 1x per jaar de kans. Wie weet hoe mijn situatie volgend jaar is...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:52

MoniqueT schreef:

Hier ook hoor. Ik lig ff een uurtje te zonnen. Vanavond nog maar een uurtje werken.
Maar ik mis de zee en het strand.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:54

Ja die warme dagen zijn echt wel een cadeautje nu!

Jammer he al die mooie reizen die niet kunnen. We hebben hier zo'n letterbord met alle vakanties erop, maar ik vrees dat ik dat bord wel leeg kan gaan halen. Zonde! Heb nog hoop op augustus naar Oostenrijk... we zullen zien.

Hebben een voucher gekregen van onze meivakantie naar Slovenie. Was maar 270 euro, dus dat was geen dure. Nou gaan kijken wat we van de andere reizen terug krijgen. Mijn man zou 2 juli naar de VS, hij kon de auto iig nog annuleren. Nu maar kijken hoe dat met de tickets gaat. Ik zou eind mei naar IJsland, maar dat gaat hem ook niet worden vrees ik. Nu nog zien of ik wat terug krijg van tickets/auto/hotel.

Germie, ik hoop dat je echt iets kan vinden in NL waarmee je je kunt vermaken. Ik word gewoon verdrietig als ik jouw berichten lees. Hopelijk kun je alles iets meer proberen te relativeren. Wees blij dat we in Nederland nog wel naar buiten mogen, dat mag in heel veel landen ook al niet meer zomaar. Ik zou me er op instellen dat reizen dit jaar lastig / onmogelijk wordt. Dan kan het alleen maar meevallen. Als je nu gaat uitkijken naar pinksteren en dat wordt (hoogstwaarschijnlijk) een teleurstelling, dan is dat weer een flinke klap. Ga vooral kijken waar je nog meer energie van krijgt, dan zit je jezelf iets minder in de weg. Maak een plan voor de dag en probeer alles niet te negatief in te zien :(:)

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 15:55

Kon op Polarsteps ook al m'n geplande reizen weer gaan verwijderen... achja, heb er nog een paar albums die ik af moet maken...

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 16:12

Stel dat mijn camper vakantie in Zeeland in Juni niet door kan gaan hoop ik dat wij in september of oktober mogen /kunnen gaan.

Want als dat zo is, koop ik wel een zwembad voor in Tuinesia, vanmiddag in m'n hangmatje in slaap gevallen en nu een beetje een rood koppie :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 16:32

Bedenk me net wat. Hebben we hier ook gedaan. Omdat vakanties niet gaat lukken hebben we meerdere canvassen laten maken met fotos die meteen het reisgevoel weer naar boven halen. <3 ook al kunnen we er niet heen, er naar kijken geeft al meteen een vakantiegevoel. Even wegdromen met hoe het vorig jaar was.

Misschien een tip. :j