Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik.zit in Tuinesia
Cayenne schreef:Gaat de vierdaagse vooralsnog door dan? Lijkt me ook niet realistisch..
Danseresje schreef:Electra63 schreef:Ik.zit in Tuinesia
Goede bestemming, daar lig ik ook![]()
!
Mijn drie vakanties liggen ook in de prullenbak.... 13 maart heeft de organisatie van de Elfstedenwandeltocht al besloten de organisatie van de tocht dit jaar te stoppen. Het is internationaal en trainen zou lastig gaan worden.... Ondanks beleid geen restitutie bij annulering, geven ze nu 85% terug.
Voor Nijmegen heb ik besloten me niet in te schrijven.... Trainen is toch soort van onmogelijk nu en het lijkt me niet realistisch dan met 49.000 wandelaars van all over the world hutje mutje te gaan lopen. Nijmegen geeft ip ook geen restitutie bij annulering na twee weken na sluiting inschrijvingstermijn. Verder kan ik me niet vinden in beleid van de organisatie mbt vierdaagse en corona.
Zondag mail van mijn werk, alle verloven tot 1 juni zijn ingetrokken..... Dus 26 mei naar Madeira wordt hem ook niet. Nog even kijken of ik voucher krijg of dat ik bij ziekenhuis moet zijn ivm überhaupt niet weg kunnen....
Op naar 2021 met mooie vakanties
Gelukkig is het momenteel prachtig weer en ipv lopend (lange afstanden) mijn kleurtje te kweken, doe ik dat nu maar in de tuin....
lizy29 schreef:Danseresje schreef:[quote="Electra63"
Ik.zit in Tuinesia
[/quote
Goede bestemming, daar lig ik ook![]()
!
Mijn drie vakanties liggen ook in de prullenbak.... 13 maart heeft de organisatie van de Elfstedenwandeltocht al besloten de organisatie van de tocht dit jaar te stoppen. Het is internationaal en trainen zou lastig gaan worden.... Ondanks beleid geen restitutie bij annulering, geven ze nu 85% terug.
Voor Nijmegen heb ik besloten me niet in te schrijven.... Trainen is toch soort van onmogelijk nu en het lijkt me niet realistisch dan met 49.000 wandelaars van all over the world hutje mutje te gaan lopen. Nijmegen geeft ip ook geen restitutie bij annulering na twee weken na sluiting inschrijvingstermijn. Verder kan ik me niet vinden in beleid van de organisatie mbt vierdaagse en corona.
Zondag mail van mijn werk, alle verloven tot 1 juni zijn ingetrokken..... Dus 26 mei naar Madeira wordt hem ook niet. Nog even kijken of ik voucher krijg of dat ik bij ziekenhuis moet zijn ivm überhaupt niet weg kunnen....
Op naar 2021 met mooie vakanties
Gelukkig is het momenteel prachtig weer en ipv lopend (lange afstanden) mijn kleurtje te kweken, doe ik dat nu maar in de tuin....[/quote
Je kan altijd nog een avond vierdaagse in je eigen tuin lopen. Stempelpostje maken bij de achterdeur, drinkstandje aan de andere kant van de tuin en lopen maar.
Hier in Frankrijk heeft iemand zelfs een marathon gelopen op z’n balkon.