Daarover gesproken: ik kreeg onlangs ook de suggestie dat we elkaar misschien niet steeds moeten e-mailen, maar af en toe ook een brief of kaartje moeten sturen. "Snail mail" schijnt dat tegenwoordig te heten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whale schreef:Puzzelen vond ik vroeger ook altijd leuk, maar het is altijd zo'n gedoe met waar je laat je het in hemelsnaam wanneer je nog niet klaar bent(ja ik weet dat er van die matten bestaan, maar dan nog steeds) En dan kijk ik naar de prijzen van puzzels en haak ik ook weer af
Ghostattack schreef:Puzzelmatten/rollen zijn de horror! Niet aan beginnen.. Ooit gedaan, was gelijk een illusie armer. Je krijgt dat ding nooit recht opgerold en vervolgens ligt je puzzel alsnog aan gruzelementenPuzzels maak ik op mijn bureau trouwens, als het maar een glad recht oppervlak is.
De Action verkoopt leuke puzzels voor een kleine prijs. Ik vind zelf 1000 stukjes leuk om te doen, een uitdaging maar niet té moeilijk.
Sheran schreef:Ik vind die roodborstjes echt zo leuk. Ik woonde zelf vroeger altijd aan de rand van een bos, ik vind dat je heel goed het karakter van de vogeltjes hebt weten te vangen.
(hoeveel vraag je voor dat soort schilderijtjes, als je ze verkoopt?)