Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faline schreef:Ik moest eigenlijk deze maand bloedprikken en urine afleveren ivm verminderde nierfunctie en bloedprikken op aantal verschillende dingen.. Ik twijfel of ik dat nu moet doen, het is wel redelijk belangrijk, maar juist daarom ook belangrijk dat ik niks oploop. En eigenlijk wilde ik ook nog naar de apotheek van het ziekenhuis in diezelfde loop, omdat de eigen apotheek op slot zit en tekorten heeft. Ik heb nog wel wat medicatie maar als het op raakt zou ik hele serieuze problemen krijgen..
Nouvel schreef:Ik werk in het onderwijs en wij moeten kinderen opvangen.
Ik begrijp maar niet dat onze opvanggroepen maar voller en voller lopen terwijl we kinderen niet eens maar in een groepje buiten laten spelen...
Faline schreef:Ik moest eigenlijk deze maand bloedprikken en urine afleveren ivm verminderde nierfunctie en bloedprikken op aantal verschillende dingen.. Ik twijfel of ik dat nu moet doen, het is wel redelijk belangrijk, maar juist daarom ook belangrijk dat ik niks oploop. En eigenlijk wilde ik ook nog naar de apotheek van het ziekenhuis in diezelfde loop, omdat de eigen apotheek op slot zit en tekorten heeft. Ik heb nog wel wat medicatie maar als het op raakt zou ik hele serieuze problemen krijgen..
Nouvel schreef:Ik werk in het onderwijs en wij moeten kinderen opvangen.
Ik begrijp maar niet dat onze opvanggroepen maar voller en voller lopen terwijl we kinderen niet eens maar in een groepje buiten laten spelen...
Nouvel schreef:Ja we hebben nog niemand kunnen vinden die we konden weigeren, en nu is het zelfs open gesteld voor ouders met maar 1 vitaal beroep en de aanmeldingen stromen weer binnen...
Gemiddelde school heeft er 5, wij lopen op di en do al richting de 40...
Dat kan toch niet...
Kimbers schreef:Maar 1 ouder met een vitaal beroep.. jeetje wat slecht. Vind het ook ongehoord dat die ouders dit dan als optie zien. Niet alleen je eigen kind blootstellen, maar ook nog eens zoveel anderen.
Nouvel schreef:Ja we hebben nog niemand kunnen vinden die we konden weigeren, en nu is het zelfs open gesteld voor ouders met maar 1 vitaal beroep en de aanmeldingen stromen weer binnen...
Gemiddelde school heeft er 5, wij lopen op di en do al richting de 40...
Dat kan toch niet...
happy2014 schreef:niet iedereen kan een andere oplossing vinden. Sommige werkgevers (ook op kantoor) eisen gewoon dat je naaar kantoor komt. De school en BSO is dicht, wat moet je dan? je vrije dagen gaan op een gegeven moment snel, het is gewoon lastig..
MarliesV schreef:Maar als de mensen die wel thuis mogen/kunnen blijven, nu ook eens de kids thuis zouden houden, dan scheelt dat al heel veel belasting bij de mensen die die keuze niet hebben.
Cherdenise schreef:Ik zit hiermee in tweestrijd want ik beperk mijn sociale contacten, verjaardag alleen gevierd, boodschappen worden door 1 gezinslid gehaald, afspraken afgezegd ect. Nu wil ik eigenlijk een ritje buiten in het bos gaan maken maar ik twijfel, je leest wel dat het mag en ik wil ook super graag.. ik zie verder ook niemand in het bos en ook niet op stal. moeilijk.. want wil niet dat mensen denken dat ik er maling aan heb
Brainless schreef:MarliesV schreef:Maar als de mensen die wel thuis mogen/kunnen blijven, nu ook eens de kids thuis zouden houden, dan scheelt dat al heel veel belasting bij de mensen die die keuze niet hebben.
Mijn man zijn secretaresse zit thuis... met 3 kleine kinderen..en zij moet thuiswerken.
Kinderen mogen gelukkig nu weer naar de opvang anders komt zij echt niet tot werken.
Zij werkte afgelopen tijd heel veel 's avonds tot midden in de nacht (als de kinderen op bed liggen) om haar werk klaar te hebben.
Dat hou je ook geen weken vol.
Brainless schreef:MarliesV schreef:Maar als de mensen die wel thuis mogen/kunnen blijven, nu ook eens de kids thuis zouden houden, dan scheelt dat al heel veel belasting bij de mensen die die keuze niet hebben.
Mijn man zijn secretaresse zit thuis... met 3 kleine kinderen..en zij moet thuiswerken.
Kinderen mogen gelukkig nu weer naar de opvang anders komt zij echt niet tot werken.
Zij werkte afgelopen tijd heel veel 's avonds tot midden in de nacht (als de kinderen op bed liggen) om haar werk klaar te hebben.
Dat hou je ook geen weken vol.