Waarom wc papier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 02:38

Weken terug (volgens mij was het nog in 2019 :') ) al een keer een pak van 40 rollen ofzo meegenomen, wat in de aanbieding was bij de praxis of de gamma, weet t niet meer en ik woon alleen dus dik voldoende :+
Ik heb altijd een hekel aan toiletpapier mee te moeten zeulen dus deed altijd al "hamsteren".
Nou was ik van de week bij de Makro en daar was nog zat, maar durfde ook gewoon niet mee te nemen nu het zo'n issue is :o
Maar voorlopig nog 17 rollen ofzo dus ik hou het nog wel even uit. :Y)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 09:01

De Deen gister in Lelystad had in ieder geval genoeg :')
Afbeelding

8nnemiek

Re: Waarom wc papier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 09:07

Ik snap dat hamsteren van wc papier toch nog steeds niet zo.. Ik kom liever zonder wc papier te zitten dan bv zonder maandverband, maar daar hoor je niemand over :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 09:30

8nnemiek schreef:
Ik snap dat hamsteren van wc papier toch nog steeds niet zo.. Ik kom liever zonder wc papier te zitten dan bv zonder maandverband, maar daar hoor je niemand over :+

hihi daar had ik het gister met mijn vriend ook al over. Ik zei er zijn genoeg vrouwen in nederland en die zullen allemaal wel eens een keer ongesteld worden en niemand slaat maandverband in. Ook luiers is nog prima aan te komen. *\o/*

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 09:32

WC papier heeft natuurlijk iedereen nodig.
mannen, kinderen, maar ook vrouwen in de overgang, zwangere vrouwen, die geen maandverband nodig hebben :)

Maar niet te min, dat hamsteren begrijp ik ook niet.

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 09:43

Hoezo maandverband en tampons heb ik altijd al een hele voorraad van liggen, zou gek worden als ik zonder kom te zitten haha. Luiers voor mijn jongste precies hetzelfde verhaal.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 10:23

Ik voel een nieuw tv programma aankomen: “Help mijn man is een hamsteraar”
We hebben nu 24 rollen op voorraad. Ik heb mijn echtgenoot op het hart gedrukt dat dat ECHT genoeg is en nu ophouden met elke keer nieuw wc papier te bestellen!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 11:19

Sanet schreef:
Ik voel een nieuw tv programma aankomen: “Help mijn man is een hamsteraar”
We hebben nu 24 rollen op voorraad. Ik heb mijn echtgenoot op het hart gedrukt dat dat ECHT genoeg is en nu ophouden met elke keer nieuw wc papier te bestellen!

Ik heb er nog 8 en ik woon alleen := grapte gisteren al tegen vrienden (over voicechat, geen zorgen) dat ik wel bijna dood zal gaan

Maar uh er zaten er 16 in dit pak en ik heb hem nu een maand denk ik? Wel interessant om nu een keer te zien wat je écht verbruikt

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:04

Vanwege de grote hoeveelheid aan topics is er een speciaal subforum over corona gekomen namelijk CV Corona Vragen. Omdat dit topic over Corona gaat verplaats ik dit topic daarheen.

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:44

Toiletpapier is hier nog steeds een ding :(

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:47

Ik was net in de AH en het was gewoon schandalig hoeveel brood er nog was om 17:00 uur. Alles had al een 35% sticker, want ze gingen er vandaag nooit meer vanaf komen.

Zo ontzettend zonde! Ik hoop dat ze er een goede bestemming voor vinden.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 21:18

Afbeelding

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 21:22

8nnemiek schreef:

Voor ongesteldheid gebruiken er veel vrouwen al cups. Geen tampons en maandverband meer nodig :)

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 21:30

Een droom komt uit. Morgen mag ik dan eindelijk eens naar de Sligro! *\%/*

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:15

We hebben eindelijk eieren kunnen scoren :Y) Schap was al een hele tijd leeg.

criollo_yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:48

Whale schreef:
We hebben eindelijk eieren kunnen scoren :Y) Schap was al een hele tijd leeg.

Hier eigen kippen, maar eigenlijk teveel eieren nu. Normaal gesproken geef ik doosjes eieren weg bij overschot, maar nu ons sociale leven zowat tot 0 gedaald is, kom ik weinig mensen tegen aan wie ik wat eitjes kwijt kan. :P Luxeprobleem.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:29

Zit er geen boer met een eierautomaat in de buurt?
Die zijn nooit leeg.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 14:34

Bij de Aldi net alle schappen vol.Alleen geen paracetamol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 16:19

LindyH schreef:
Ik was net in de AH en het was gewoon schandalig hoeveel brood er nog was om 17:00 uur. Alles had al een 35% sticker, want ze gingen er vandaag nooit meer vanaf komen.

Verdorie, er wordt echt schandalig slecht gehamsterd.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 16:50

safina schreef:
LindyH schreef:

Gevolg van het hamsteren natuurlijk, productie opgeschroef en de vriezers al vol brood.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 16:53

safina schreef:
LindyH schreef:

Ik snap wel wat ze bedoeld. Door dat gehamster zijn de supermarkten meer gaan bestellen omdat het steeds op was, nu is het ineens over en blijven ze juist met het brood zitten.. Wij hebben donderdag ook veel brood weg moeten gooien en ik vond dat ook echt zonde, ik had het liefst de kratten de vriezer in gedaan voor het geval er wel weer ineens gehamsterd zou worden maar dat mag gewoon niet. Als mensen normaal boodschappen waren blijven doen was het niet nodig geweest.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 16:56

Hier bij de Jumbo is het pleepapier nog steeds op. Ook de broodbakmix is al anderhalve week op.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:32

Zo bedoelde ik het inderdaad. Er is in de dagen daarvoor zo veel brood gehamsterd dat op dit moment helemaal niemand brood koopt. Er waren zelfs extra karren met brood in de winkel gezet, want ze konden het niet kwijt in de normale schappen. Normaal komt er gedurende de dag natuurlijk wel plek vrij, maar nu dus blijkbaar ook niet.

Ik hoorde dat de voedselbanken het erg moeilijk hebben. Ik hoop maar dat het brood daarheen kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:44

LindyH schreef:
Zo bedoelde ik het inderdaad. Er is in de dagen daarvoor zo veel brood gehamsterd dat op dit moment helemaal niemand brood koopt. Er waren zelfs extra karren met brood in de winkel gezet, want ze konden het niet kwijt in de normale schappen. Normaal komt er gedurende de dag natuurlijk wel plek vrij, maar nu dus blijkbaar ook niet.

Ik hoorde dat de voedselbanken het erg moeilijk hebben. Ik hoop maar dat het brood daarheen kan.

Het is een probleem idd, veroorzaakt door de mensen die zo gehamsterd hebben. Bij ons wordt alle derving omgezet in energie.. Helemaal weggegooid wordt het dus niet maar het is gewoon zonde. Onze bakkerij schrapt ook een aantal broodsoorten vanaf maandag omdat ze de productie niet meer aankunnen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 20:41

Afbeelding