At the moment is mijn man zijn mail al aan het doen. Hij werkt tot 12.00 en ik werk vanaf 12.00. Hebben we beiden toch een goed aantal uren kunnen maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miramii schreef:Er zijn ook genoeg die even gebruik willen maken van de situatie. Mensen die ineens 10-15€ per uur per kind gaan vragen aan opvang.
miramii schreef:Er zijn ook genoeg die even gebruik willen maken van de situatie. Mensen die ineens 10-15€ per uur per kind gaan vragen aan opvang.
Zonnetje81 schreef:zonnebloem18 schreef:Onze eerste ochtend begint al goed.![]()
![]()
[ [url=m/czLMqN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hebben ze kappertje gespeeld?![]()
Suzanne F. schreef:zonnebloem18 schreef:Onze eerste ochtend begint al goed.![]()
![]()
[ [url=m/czLMqN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is dat van de pop of van haarzelf?
Pinda_Dipje schreef:miramii schreef:Er zijn ook genoeg die even gebruik willen maken van de situatie. Mensen die ineens 10-15€ per uur per kind gaan vragen aan opvang.
Ach tweeledig, zij nemen ook een 'gezondheidsrisico' door het opvangen van jouw kind(eren). Dus ik begrijp best dat ze daar wat extra's tegenover willen zetten.
Sizzle schreef:Ik moet zeggen dat ik het vooral reuze hilarisch vond.
Als ze nu klaagt over het haar dan zegt ik altijd: ach dan knippen we het gewoon weer af, maar dan wel bij de kapper.
Wij zitten nu zelfgemaakte bananencake met slagroom te eten. Het is toch een beetje een feestje om schoolvrij te hebben