Electra63 schreef:Je suggereert dat er wordt angst gezaaid, zodat de media er aan kan verdienen
Dat klinkt als een complottheorie, dat vind ik pas gevaarlijk

Het is een feit dat er geen goede cijfers zijn. Dan moet je weten hoeveel mensen nu ook al antistoffen hebben en niet eens weten dat ze ziek geweest zijn. Dat is namelijk bij veel zorgmederwerkers HET GEVAL, die zijn soms als steekproef getest, maar hebben niets gemerkt.
Dat zal onder de normale bevolking ook zo zijn.
Het is afwachten wanneer er cijfers komen over het werkelijke aantal wat zware klachten krijgt, maar dat zal echt een lager percentage zijn dan nu beweerd wordt. Dat is gewoon statistiek.
De media zaait angst, maar praat ook schuldgevoelens aan. Er wordt nu overal geroepen dat mensen zich niet aan richtlijnen houden. Nou, dat zal dan wel in het zuiden zijn, want hier om mij heen doen mensen het wel en is ook bevestigd door wederom de media, dus de mensen in het noorden kunnen het wel:
https://www.dvhn.nl/drenthe/Ja-het-is-h ... 86075.htmlMaar ik lees ook steeds meer dat mensen vinden dat je binnen moet blijven. Dat staat in geen enkele richtlijn, maar wordt wel aangepraat. Als je nu naast het maken van een foto om shaming aan te praten gewoon de mensen aanspreekt, dan doe je wat gevraagd wordt.
Maar ja, ik ga wel steeds meer denken dat er sprake is van een complot. Dit kan inderdaad zo ver gaan dat je verplicht wordt een corona-vaccin te nemen, maar ook het inleveren van de privacy. Door langzaam maatregelen op te bouwen hou je het volk tam.
Het is ook echt verbazingwekkend stil nu in Frankrijk. Waar zijn de gele hesjes? Door de regels eerst op te bouwen voorkom je dus het protest.
Maar men moet niet vergeten dat binnenzitten leidt tot meer huiselijk geweld, zelfmoorden en ptss. Dat is nu in Italie al bewezen.
Maar nu terug op de economie die dus meer en meer kapot gemaakt wordt:
Wat je nu ook ziet is dus letterlijk 'de ene z'n dood is de ander z'n brood'. Supermarkten verhogen prijzen, mensen kopen op en verkopen duurder door, ik zie hier onderaan op bokt al reclame voor mondkapjes.