Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:8nnemiek schreef:Het viel me vanochtend wel op dat de waterstand zo enorm laag was, in de Oosterschelde! Echt flink lager dan normaal bij eb. Best apart dat zo'n storm daar zo veel invloed op heeft.
Misschien ook door de volle maan? Dat heeft toch ook wat te maken met eb en vloed standen en tijden?
Janine1990 schreef:Dat is wel bijzonder Denise!!
Kan me indenken dat kunststof zich wat minder zet dan hout... Maar goed, in feite doet hardhout dat natuurlijk ook maar nauwelijks...
Wel flink balen!
Denise_Storm schreef:Janine1990 schreef:Dat is wel bijzonder Denise!!
Kan me indenken dat kunststof zich wat minder zet dan hout... Maar goed, in feite doet hardhout dat natuurlijk ook maar nauwelijks...
Wel flink balen!
Ja, raar hè.... We hebben geprobeerd buiten te kijken, maar dat was missie onmogelijk. We waaiden per direct van het krukjeMaar konden zo 1,2,3 niks geks zien aan de buitenkant.
Janine1990 schreef:8nnemiek schreef:Het viel me vanochtend wel op dat de waterstand zo enorm laag was, in de Oosterschelde! Echt flink lager dan normaal bij eb. Best apart dat zo'n storm daar zo veel invloed op heeft.
Misschien ook door de volle maan? Dat heeft toch ook wat te maken met eb en vloed standen en tijden?
Zelda_Link schreef:Mijn ramen bewegen heel hard heen en weer...ik vind het heel eng...weet iemand of dit normaal is? Ik ben echt bang dat het straks breekt of zo...ik woon drie hoog (dat is het hoogste huis).
Ze verwachten hier om kwart over acht een enorme onweersbui...
Ik vind dit echt drie keer niksWoon alleen dus heb ook geen afleiding...
Zelda_Link schreef:Mijn ramen bewegen heel hard heen en weer...ik vind het heel eng...weet iemand of dit normaal is? Ik ben echt bang dat het straks breekt of zo...ik woon drie hoog (dat is het hoogste huis).
8nnemiek schreef:Het viel me vanochtend wel op dat de waterstand zo enorm laag was, in de Oosterschelde! Echt flink lager dan normaal bij eb. Best apart dat zo'n storm daar zo veel invloed op heeft.
Citaat:Misschien ook door de volle maan? Dat heeft toch ook wat te maken met eb en vloed standen en tijden?
Citaat:Heeft idd ook met de maan te maken. Voor morgenochtend verwachten ze springtij, door de maan extra hoog