Bubblewrap schreef:In hoeverre schrikken jullie nog als jullie een bushalte vergeten en de passagiers beginnen 'stop' te roepen?
Ligt er aan of er gedrukt is of niet
Als er wel gedrukt is en ik had moeten stoppen dan heb ik wel een "oh kakkie" reactie maar meer niet. Is niet echt praktisch om met zo'n ding op de rem te stampen 
thirteenn schreef:Zegt niemand dan dat die passagier het fout had?
Nope, maar ik had dan ook 2 buitenlanders en een kind in de bus dus ik gok niet dat zij de weg wel wisten.
theadora99 schreef:Wij hadden hier een keer een omleiding die blijkbaar niet gecommuniceerd was (op studenten lijn Amersfoort - Utrecht Uithof) en een chauffeur die ook nog eens normaal niet hier reed. Dus hij was rechtdoor gereden naar het stuk dat dus helemaal afgesloten was. Gelukkig lieten de bouwvakmeneren hem erdoor (er was nog een weghelft niet afgebroken). Hij werkte er toen ook niet zo lang, was best sneu
Dat hadden wij vorige maand met de afsluiting onder de Rabo in Utrecht. Nu weet iedereen de omleiding wel want dat ding is zo vaak dicht geweest maar handig was het niet 
Neem het ze ook niet kwalijk want van wat ik hoorde was het een plotselinge sluitingmaar je staat wel even voor dat bord te koekeloeren.
deksel schreef:Piekosjj schreef:Dat is wel impressive! Je zou toch maar even vergeten dat je die dag op lijn 3 rijd ipv op lijn 4 ofzo

Dat had een vriendin van mij laatst. Bus reed niet de route die die zou moeten rijden, dus ze is maar ergens uitgestapt en moest toen een halfuur lopen

. Vraag me af waarom ze er niks van heeft gezegd of gevraagd maar goed.
Drie keer op een dag de 5 en de 6 moeten rijden en dan de oude 8 maar vlak voor de route splitst gebeurd er iets waardoor je afgeleid wordt... "chauffeur, moest u hier niet rechts?" 
Nayo, hier hebben we de navi ook pas sinds een half jaar oid. Ik heb ook nog met een papieren route beschrijving op pad gemoeten. Je krijgt 10 dagen een mentor mee om het te leren en dan moet je het zelf gaan doen. Dat was in het begin wel even spannend