Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Och afgelopen zondag. Ik ben op buitenrit, veldpad van een ruime auto breed. Ene kant hoge houten omheining van een weide, andere kant een beek met water. Van ver zien een groep mensen en ikzelf elkaar tegemoet komen. Die groep over de hele breedte van het pad en 2 kinderen op fietsjes voorop. Ik bleef in stap met paard. 1 van de kinderen zwengelt van links naar rechts en die ouders maar roepen "schatje stop eens even. Wacht nou. Schatje, sta eens stil" maar kind ging lekker door.
Ik zet paard stil zodat hij erlangs kan, knalt hij haast onder mijn paard door. Paard schrikt en verzet 1 stap opzij, weg van kind, richting de sloot. Krijg ik van 1 van de mannen nog gebrul dat mijn paard gevaarlijk is.
Kreeg echter geen kans om te antwoorden want 1 van de dames in gezelschap schoot er tierend tussen dat hij zijn kind maar moest leren luisteren en dat ik niks misdaan had en een goddank doodbraaf dier.
Eerlijk, ik was meer flabbergasted dat die dame het voor me opnam dan door de actie van de vader
Ceffyl schreef:Wat kunnen jullie allemaal netjes je mond houden in alle situaties. Ik had dus laatst dikke bonje. Zo’n schreeuwlelijk lag lekker hard te gillen in de Mac. Schelden tegen zn ouders, janken, rennen, heel druk. Wij zaten ernaast (vriendin en ik) en bij de derde schreeuw-jank kannonade ik zeg zuchtend ‘wat een k*tkind’ tegen mn vriendin. Waarop die moeder dus ook zegt van ‘het is maar een kind hooooor. Hoor je dat (tegen dr man) ze noemt je kind een k*tkind.’
Ik wees naar de tien kinderen om ons heen. ‘Die zitten ook allemaal lekker te eten zonder te krijsen, dus zo normaal is het niet.’
Boos die moeder, ging tegen me tekeer. Waarop ik zei ‘oh ik zie al waar hij het van heeft’. Zijn ze pissig weggegaan![]()
Was wel meteen lekker rustig. En die vader zag eruit alsof hij het al allemaal had opgegeven, die was gewoon al dood vanbinnen.
xSCWx schreef:![]()
![]()
Zo liep ik laatst met mijn man in de supermarkt. Een kind van ik denk een jaar of 8 niest ineens vol over het fruit heen. Dus ik zeg iets te hard “zo lekker hoor over je appeltje heen”, hij zegt je had die moeder moeten zien kijkenik zeg toch niks raars?
Voed gewoon je kind op, hoe smerig
Mars schreef:Das op verjaardagen ook, van die wurmen die met hun tengels in hapjes graaien etc. Of die een half afgesopte liga aan hun moeder geven, die het opeetof speen van het jong in hun eigen mond stoppen
Ceffyl schreef:Wat kunnen jullie allemaal netjes je mond houden in alle situaties. Ik had dus laatst dikke bonje. Zo’n schreeuwlelijk lag lekker hard te gillen in de Mac. Schelden tegen zn ouders, janken, rennen, heel druk. Wij zaten ernaast (vriendin en ik) en bij de derde schreeuw-jank kannonade ik zeg zuchtend ‘wat een k*tkind’ tegen mn vriendin. Waarop die moeder dus ook zegt van ‘het is maar een kind hooooor. Hoor je dat (tegen dr man) ze noemt je kind een k*tkind.’
Ik wees naar de tien kinderen om ons heen. ‘Die zitten ook allemaal lekker te eten zonder te krijsen, dus zo normaal is het niet.’
Boos die moeder, ging tegen me tekeer. Waarop ik zei ‘oh ik zie al waar hij het van heeft’. Zijn ze pissig weggegaan![]()
Was wel meteen lekker rustig. En die vader zag eruit alsof hij het al allemaal had opgegeven, die was gewoon al dood vanbinnen.