Mijn (kalende) vader zei altijd: ‘waar hersenen hard moeten werken kan geen haar meer groeien.’
Nu ik dit lees, bedenk ik me opeens dat hij waarschijnlijk gelijk had.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Miele.
Hoewel de steelstofzuigers van Miele ook 500/600 euro gaan kosten.
xxCYNNxx schreef:_San87_ schreef:Miele.
Hoewel de steelstofzuigers van Miele ook 500/600 euro gaan kosten.
ouch....gelukkig heb ik de mijne nog maar net 2 a 3 jaar of zo ( gewoon zo'n normale snoerstofzuiger, geen steelstofzuiger) en nog zo goed als nieuw nog. Die gaat nog wel een tijdje mee gelukkig
Volgende wordt wel weer een miele, want fantastische stofzuigers....maar das een aankoop voor over weet ik hoeveel jaar....die mieles zijn niet kapot te krijgen zowat.
xxCYNNxx schreef:Ja die zijn zeker fijn wat betreft ruimte ja...maar ja, heb een goeie...........zou nu bijna willen dat ik een crappy merk had gekocht
Gelukkig zet de genoemde prijs me dan weer met 2 benen aan de grond, dus het blijft bij bijna
_San87_ schreef:Ik heb de jumpsuits nog steeds niet teruggestuurd. Iemand. Praat me ervan af dat ik ze wil houden.
Granoek schreef:_San87_ schreef:Ik heb de jumpsuits nog steeds niet teruggestuurd. Iemand. Praat me ervan af dat ik ze wil houden.
Ik heb mijn timberlands nog niet gekocht maar zoek wel elke dag àlle webshops af om te zien of er al ergens meer dan 10% korting isEn als die er komt, dan komen de schoenen, spijt me zeer
Gini schreef:Ken je zo dat gevoel dat je heel hard naar het toilet moet, echt heel hard, dat je naar het toilet holt en terwijl je het toiletdeksel omhoog doet, voel je al zo een steek in je nieren en je krijgt nog net net net je broek open om dan met een enorme zucht van opluchting neer te ploffen?
Ken je dat?
Ok, denk nu aan hetzelfde scenario maar dan met een jumpsuit.
_San87_ schreef:Gini schreef:Ken je zo dat gevoel dat je heel hard naar het toilet moet, echt heel hard, dat je naar het toilet holt en terwijl je het toiletdeksel omhoog doet, voel je al zo een steek in je nieren en je krijgt nog net net net je broek open om dan met een enorme zucht van opluchting neer te ploffen?
Ken je dat?
Ok, denk nu aan hetzelfde scenario maar dan met een jumpsuit.
Ja deze is echt heel overtuigend, inderdaad. Heel heel overtuigend.
Granoek schreef:_San87_ schreef:Ik heb de jumpsuits nog steeds niet teruggestuurd. Iemand. Praat me ervan af dat ik ze wil houden.
Ik heb mijn timberlands nog niet gekocht maar zoek wel elke dag àlle webshops af om te zien of er al ergens meer dan 10% korting isEn als die er komt, dan komen de schoenen, spijt me zeer
Pipodipo schreef:Granoek schreef:
Nu moet ik ineens weer denken aan die Panama Jacks die ik nog niet heb gekocht en een beetje vergeten was, enorm bedankt.
Jumpsuit voor thuis, met zo'n oncomfortabele rits? Ooit wel gehad, duurde niet zo lang.