Zo zegt ze ook tegen iedereen die het maar wil horen dat ik nooit langs kom,
maar als ik bel om langs te komen dan heeft ze altijd wel een reden waarom het niet kan en als ik spontaan langs kom dan laat zij mij voor de deur staan

Ik ben ook samen met mijn oom (ja, haar zoon) de enige die geen sleutel heeft van haar ivoren toren

Deze oom woont in het buitenland en is daardoor niet vaak in Nederland.
Toen hij vorig jaar in Nederland was en op bezoek wilde bij zijn moeder kreeg hij eerst te horen dat hij daarvoor nooit een afspraak hoefde te maken want hij was haar zoon...
En die dag heeft zij hem gewoon voor de deur laten staan om dan 's avonds bij het diner tegen hem te zeggen: Nou, ik slaap gewoon hoor op dat tijdstip (hij had geen tijdstip genoemd waarop hij voor de deur stond) en een goede liefhebbende zoon had dit geweten en had netjes gebeld...
Lieve jonge frisse appeltjes, rood, geurig en kleurig zo om in te bijten→ laten jullie nog iets over van onze eigen waarde? ik ben al 61+ dus ik begin me toch al aangesproken te voelen
Soms.
. '
. Probeert ook steeds voor te steken om binnen te gaan dus lijkt echt een beetje op de oude mannetjes waar hier over vertelt wordt.