Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb gisteren een grote bestelling bij een webshop gedaan voor O.A adventskalenders en andere cadeaus. Enkele uren later krijg ik een mail.. Dat ze vanaf dat moment bij alle bestellingen boven de 50€ (zat ik ruim..) een grote goodiebag doen ivm black Friday
Volgende x beter!

Weidemaatje schreef:Door de waarschijnlijke aankoop van mijn eerste eigen paard heb ik veel paardenspulletjes nodig. Weet iemand een paardenwinkel die meedoet aan Black Friday? Heel jammer dat Epplejeck niet meedoet. Of heb ik iets gemist?
! 55% korting
. Nessie schreef:Weidemaatje schreef:Door de waarschijnlijke aankoop van mijn eerste eigen paard heb ik veel paardenspulletjes nodig. Weet iemand een paardenwinkel die meedoet aan Black Friday? Heel jammer dat Epplejeck niet meedoet. Of heb ik iets gemist?
Ruiter&Co heeft goede korting, 30 procent op alles en o.a. 40 procent op dekjes (zie hun Facebook). Hypostore doet ook mee.
. Weidemaatje schreef:Door de waarschijnlijke aankoop van mijn eerste eigen paard heb ik veel paardenspulletjes nodig. Weet iemand een paardenwinkel die meedoet aan Black Friday? Heel jammer dat Epplejeck niet meedoet. Of heb ik iets gemist?
Ik ben trotse eigenaar van m'n eerste Ted Baker iets ooit. Waren van 190 voor 133 en had mijn fooi het hele jaar in een blikje opgespaard, dus daar kon ik ze mooi van kopen. Van tevoren al gezegd: fooi is extra, dus ik koop er ook iets van wat ik niet nodig heb maar wel heel graag wil, wat ik normaal niet zou kopen.
en ze zitten zó lekker!
Resistance schreef:Nou, ik heb m'n eerste Black Friday aankoop binnen!![]()
Ik ben trotse eigenaar van m'n eerste Ted Baker iets ooit. Waren van 190 voor 133 en had mijn fooi het hele jaar in een blikje opgespaard, dus daar kon ik ze mooi van kopen. Van tevoren al gezegd: fooi is extra, dus ik koop er ook iets van wat ik niet nodig heb maar wel heel graag wil, wat ik normaal niet zou kopen.
Ik ben verliefden ze zitten zó lekker!
[ [url=m/ZB9Hvd.jpg]Afbeelding[/url] ]
. 
Shona_ schreef:Mijn (nog geen 2 jaar oude) wasmachine heeft gister het loodje gelegd ben ik bang voor, altijd al gedoe met dat ding gehad. Dus nu op zoek naar wat anders, stond niet helemaal in de planning en zie door de bomen het bos niet meer met al die verschillende opties