Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Kirja, dat is toch je eigen verantwoordelijkheid om ff dat geld te checken? Doe je toch ook als iemand aan je deur met 50 euro betaalt?
Grace schreef:Ik heb nu een advertentie op mp staan voor stalling van een merrieveulen. Krijg ik van iemand met een verdachte naam, die nog maar 4 mnd op mp zit en 250km verderop woont. "Is stalling er nog. Mag ik de locatie aub". (Plaatsnaam staat er bij)
Ja daaag ga echt niet zomaar mijn adres geven.
bigone schreef:Dochter van een kennis heeft er een heleboel paardenspullen op staan met duidelijk alles in één koop erbij voor 75 euro, krijgt ze van iemand steeds de vraag om één onderdeel , usg beschermers , of ze die echt niet voor 3,75 wil verkopen want dat is dan de prijs per stuk.
bigone schreef:Dochter van een kennis heeft er een heleboel paardenspullen op staan met duidelijk alles in één koop erbij voor 75 euro, krijgt ze van iemand steeds de vraag om één onderdeel , usg beschermers , of ze die echt niet voor 3,75 wil verkopen want dat is dan de prijs per stuk.
Suzanne F. schreef:bigone schreef:Dochter van een kennis heeft er een heleboel paardenspullen op staan met duidelijk alles in één koop erbij voor 75 euro, krijgt ze van iemand steeds de vraag om één onderdeel , usg beschermers , of ze die echt niet voor 3,75 wil verkopen want dat is dan de prijs per stuk.
Gewoon terugsturen dat ze deze mag overnemen voor 10 euro of het hele pakket voor 75 euro.
Suzanne F. schreef:Gewoon terugsturen dat ze deze mag overnemen voor 10 euro of het hele pakket voor 75 euro.