Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Als je als bedrijf vaker emmers verstuurd, dan leer je al heel snel dat emmers snel kapot gaan.
Yavanna schreef:DPD spant m.i. echt de kroon. Kreeg berichtje via sms dat er een pakket onder weg was. Met een link, maar ivm fraude die je regelmatig via sms krijgt dat er een pakket onder weg is, niet geopend. Nu bleek er daadwerkelijk een pakket onder weg te zijn die die klojo's gewoon voor de deur hebben gezet, ik was op dat moment niet thuis en nog een paar dagen weg ook. Heeft het gewoon een week voor de deur gestaan.
Niet eens bij de buren afgegeven, nee, gewoon voor de deur. Wat een verschrikkelijk bedrijf is dat.
Andere pakjes die die week zijn gekomen zijn wel gewoon bij de buren afgegeven.. Iedereen had het pakket dus zo mee kunnen nemen.
Sabbientje schreef:Yavanna schreef:DPD spant m.i. echt de kroon. Kreeg berichtje via sms dat er een pakket onder weg was. Met een link, maar ivm fraude die je regelmatig via sms krijgt dat er een pakket onder weg is, niet geopend. Nu bleek er daadwerkelijk een pakket onder weg te zijn die die klojo's gewoon voor de deur hebben gezet, ik was op dat moment niet thuis en nog een paar dagen weg ook. Heeft het gewoon een week voor de deur gestaan.
Niet eens bij de buren afgegeven, nee, gewoon voor de deur. Wat een verschrikkelijk bedrijf is dat.
Andere pakjes die die week zijn gekomen zijn wel gewoon bij de buren afgegeven.. Iedereen had het pakket dus zo mee kunnen nemen.
DHL heeft dat laatste keer ook gedaan hier.
Gelukkig regende het niet en kwamen we ook echt thuis die dag. Was midden in de vakantietijd, dus voor hetzelfde geld waren we op vakantie geweest.
Wel direct een klacht ingediend bij DHL.
Yavanna schreef:DPD spant m.i. echt de kroon. Kreeg berichtje via sms dat er een pakket onder weg was. Met een link, maar ivm fraude die je regelmatig via sms krijgt dat er een pakket onder weg is, niet geopend. Nu bleek er daadwerkelijk een pakket onder weg te zijn die die klojo's gewoon voor de deur hebben gezet, ik was op dat moment niet thuis en nog een paar dagen weg ook. Heeft het gewoon een week voor de deur gestaan.
Suzanne F. schreef:Van DHL vind ik de mogelijkheden om je bezorging aan te passen echt top. Bij PostNL kan dit maar in een heel klein tijdsbestek. Vaak s nachts of s avonds heel laat. En dan ben ik alweer te laat. DHL kan je echt op de dag zelf nog aangeven dat je er niet bent en het een andere dag wilt.
DeMolenhoek schreef:Ik geef dit even een schop. Geen postnl. Wel bpost. 3 van de 7 emmers zijn kapot![]()
[ [url=m/MBAWEV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sOpHzm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9eLhVL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zhYxGk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zapgFV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2rGpxL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marije_jiplover schreef:Maar dat ligt dan niet aan FedEx maar aan de douane die het nog niet hebben ingeklaard en dan kan FedEx het pakket dus niet leveren.
Ashleytjuhh schreef:weetje zeker dat het kwijt is? post nl heeft het super druk in deze tijden nog steeds. soms duurt een pakketje een dag langer voordat het er is. dit geven ze meestal ook aan bij de track en tracé.
op het moment lijkt mij het ook niet slim om bederfelijke spullen te versturen. vanaf het begin van de corona is het bij post nl al super druk.