mysa schreef:Tjonge wat een onbarmhartigheid en genadeloosheid komt hier regelmatig voorbij.
+1, ik lees echt met verbazing.
- ik hou niet van de zomer
- red hot chili peppers vind ik helemaal miks
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Waarom zou je zonder kinderen in het hoogseizoen op vakantie willen
Relaxed schreef:Denk je nu werkelijk dat mensen over bepaalde onderwerpen hardop hetzelfde uitspreken als het een vriendin of familie betreft?
Avalanche81 schreef:Relaxed schreef:Denk je nu werkelijk dat mensen over bepaalde onderwerpen hardop hetzelfde uitspreken als het een vriendin of familie betreft?
Nope. Maar denk dat je het dan ook niet over anderen moet doen. Die persoon is ook iemands vriend of familie. Niet naar jou hoor Relaxed, meer gewoon in het algemeen
Bernoe schreef:Ik vind lange manen oerlelijk. Ja, ook wanneer het er perfect verzorgd en alles uitziet. Sokken idem.
Ik vind comedys stom, vooral als er van die lach en applaus stukken in zitten. Uberhaupt vind ik het meerendeel van programmas op tv, alle films en series helemaal niks.
Ook makeup vind ik bij 95 % van de mensen lelijk. Maar dat zeg ik dan maar nooit
Rebel_Jits schreef:Mensen die iets krijgen door eigen toedoen, hoeven wat mij betreft geen behandeling te krijgen voor die miserie. Voorbeeld: een roker krijgt longkanker. Jammer joh, had je maar niet moeten roken. Alcoholist en lever kapot? Helaas, maar voor jouw bedje ook 5 anderen die nooit een druppel hebben aangeraakt.
Idioten ruimen zichzelf wel op, die moet je niet beschermen. Iets met: survival of the fittest. (dus niet de fattest!)
sureido schreef:Rebel_Jits schreef:Mensen die iets krijgen door eigen toedoen, hoeven wat mij betreft geen behandeling te krijgen voor die miserie. Voorbeeld: een roker krijgt longkanker. Jammer joh, had je maar niet moeten roken. Alcoholist en lever kapot? Helaas, maar voor jouw bedje ook 5 anderen die nooit een druppel hebben aangeraakt.
Idioten ruimen zichzelf wel op, die moet je niet beschermen. Iets met: survival of the fittest. (dus niet de fattest!)
Haha tot jij van een chipje of iets anders vettigs kanker krijgt, laten we jou ook lekker creperen!