Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
meggiemeg schreef:marleen_88 schreef:Ik zou het erg ongeloofwaardig vinden en ervoor bedanken. Ik heb er zo 1 in de mannelijke variant. Bekijk het maar. Wij hebben ons leven op orde en daar hebben we jou niet bij nodig.
Zo sta ik er dus ook in, waarom eerst niet en nu ineens wel?
meggiemeg schreef:Een vraag aan diegene die deze situatie herkennen: Je bent al lang samen met je partner/man/vrouw je schoonouders hebben je nooit geaccepteerd, je hebt je best gedaan om er wel wat van te maken, helaas mislukt, na jaren geen contact wil schoonmoeders het in eens wel proberen (voor de zoveelste keer) om er wat van te maken. Hoe zetten jullie je over het feit heen dat het nu dan in eens wel zou kunnen en al die jaren er voor niet? Is het dan nog oprecht? Is het geloofwaardig?
MarcoBorsato schreef:meggiemeg schreef:Een vraag aan diegene die deze situatie herkennen: Je bent al lang samen met je partner/man/vrouw je schoonouders hebben je nooit geaccepteerd, je hebt je best gedaan om er wel wat van te maken, helaas mislukt, na jaren geen contact wil schoonmoeders het in eens wel proberen (voor de zoveelste keer) om er wat van te maken. Hoe zetten jullie je over het feit heen dat het nu dan in eens wel zou kunnen en al die jaren er voor niet? Is het dan nog oprecht? Is het geloofwaardig?
Zijn er kinderen bij betrokken? Mijn schoonmoeder is een leuke oma voor de kinderen, dat vind ik het belangrijkst. Daar probeer ik het voor te doen.
Zonder kinderen zou ik, in jouw situatie, bedanken voor de eer.

meggiemeg schreef:MarcoBorsato schreef:
Zijn er kinderen bij betrokken? Mijn schoonmoeder is een leuke oma voor de kinderen, dat vind ik het belangrijkst. Daar probeer ik het voor te doen.
Zonder kinderen zou ik, in jouw situatie, bedanken voor de eer.
Nee er zijn geen kinderen bij betrokken, gelukkig niet. Op de kleinkinderen probeert ze ook erg haar stempel te drukken, ze gaat wel even winkelen en dan koopt ze wel nette degelijke kleding, sinterklaas? Ach wat moet je daar mee als je 5 bent, zij zal daar wel even een einde aan maken, dat soort dingen.