@tucktuck. Ik woon in Hoofddorp en ik zat aan de andere kant van die bui. Scary. Het werd ineens heel donker en begon heel snel op te bouwen. Ik zag het cirkelen boven het huis. Onweer. Er vloog van alles langs, terwijl het net daarvoor heel rustig was en zonnig.
Ding in Luxemburg heeft ook gewoon multi vortex trekjes. Wat een ding. Wij hebben de bui later nog gezien en het was echt een monster van een wallcloud.... tot hij zichzelf verstikte.
Zo dan, dat filmpje uit Luxemburg, bizar! En die uit Amsterdam is ook niet mis!
Wij hebben gelukkig vanmiddag alleen maar een bult regen gehad. Wat erg welkom was!
AmyII
Geplaatst: 09-08-19 23:15
LoveGlove schreef:
Wat een schattig dingetje tegenover een F5 tornado
Blij toe. Die F5 ellende kan niemand gebruiken. Ik vind stormen/ stormweer prachtig, maar het boezemt me ook angst in. Daarbij vind ik de gevolgen vaak verschrikkelijk.
Dus ben benieuwd wat de natuur ons vandaag gaat brengen
Siers83
Geplaatst: 10-08-19 08:03
Texel al veel,wind en ook flink wat buien vanacht. Nu regent t ook alweer. Volgens br wind nu kracht 6/7. Maar windstoten flink harder. Dit gaat wel wat bomen kosten denk ik
Is dit wel echt? Het ziet er heel nep uit in mijn ogen.
Ja, staan ondertussen ook meerdere filmpjes uit andere hoeken op sites zoals nos
LoveGlove
Geplaatst: 10-08-19 09:30
Ik heb de ramen open staan hier. En het waaide hier net zo hard dat de, hoe heet dat ding in je raam om vliegen en muggen buiten te houden ook alweer, gewoon uit de raam waaide. Ik schrok me helemaal de pleures. Ik heb dat raam ook maar dicht gedaan