Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petra8 schreef:Iemand ervaring met zelf lage nesten verwijderen met een onkruidbrander?
pol013 schreef:1 van mijn 3 paarden heeft er wel echt duidelijk last van. veel schuren, steeds meer.
Vanmorgen na het rijden werd hij even helemaal lijp. Echt rennen en steeds naar de grond duiken en te krabben, en weer opspringen. Hij heeft het dunste velletje en is vermoedelijk daarmee het meest vatbaar.
Vind het echt super sneu. Maar er is weinig tot niets wat ik voor hem kan doen.
hHd hem net afgesponsd met water met een cooling wash aangezien menthol bij mij een fijn effect geeft. Maar daar leek hij nu alleen maar meer geïrriteerd van te raken.
tienus63 schreef:Geen idee of het genoemd is, buurman zoog rupsennesten met giertank uit de boom.
Geen idee waar hij de inhoud van de tank gelaten heeft.
Maar deed een lange dunne slang middels een verloop stuk aan de tank, lange dunne pijp er en zuigen maar.
Geniaal bedacht.
Ik zou tank vol met mest doen en de rupsen daar week laten zitten in de hoop dat ze gaan fermenteren en dan pas de gier weer in mestkelder of over het land uit rijden.
Of de tank legen in afgesloten mestopslag en dan de strontmixer aanzetten en week wachten voordat de mest op het land wordt uitgereden.