Eenzaamheid, wie kent het niet.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: Eenzaamheid, wie kent het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 10:18

Vervelend dat je je zo voelt plutolover.
In welke regio zit je?
Ik ben altijd in om een keer wat af te spreken.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:11

ik zelf kom uit regio zeist/austerlitz (utrecht)

en mn paardje staat in Loosdrecht.

gelukkig voel ik me niet altijd zo.. maar ik wordt echt sireus 'gestoord' van al mn vriendinnen met hun kinderen.. 1 schoolvriendin spraken we regelmatig af maar sinds ze haar kind heeft.. laatst hadden we afgsproken en zou ze mijn nieuwe huis komen kijken.. Kindlief kon gewoon mee want dan zouden we naar de grote speeltuin gaan en boswandeling maken.

Nu heeft ze het voor de 2e keer afgemeld en ze moet nog steeds nieuwe afspraak maken. De vorige keer had ze ook afgemeld tot ik haar weer berichte en toen hadden we afspreke (voor huis kijken) en dat had ze ook afgemeld omdat kindlief ziek was (begrijpelijk)

maar goed klaag modus uit

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:14

Het klopt dat je vriendinnen kwijt kunt raken wanneer ze verkering krijgen of kinderen. Dan hebben ze het ineens druk met andere dingen.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:26

anjali schreef:
Het klopt dat je vriendinnen kwijt kunt raken wanneer ze verkering krijgen of kinderen. Dan hebben ze het ineens druk met andere dingen.

wat ik ook zeker begrijpt. maar dan denk ik we zijn volwassen beetje tijd voor elkaar maken is toch kleine moeite. ik hoef echt niet omringt te worden of wekenlijks iemand te zien.

En ik heb niks met kinderen, maar dat betekend niet dat kind dan niet welkom is.. tuurlijk met zn tween ergens lunchen zonder kind vind ik leuker dan met. Maar als niet anders kan dan kan kind gewoon mee.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:39

Het gaat ook wel om de levensfase. Als je vrijgezel bent ,ben je met heel andere dingen bezig dan degenen die een gezin aan het opstarten zijn.Die zullen vanwege kinderen enzo ook veel minder tijd hebben, en uitgaan ook minder nodig vinden.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:43

anjali schreef:
Het gaat ook wel om de levensfase. Als je vrijgezel bent ,ben je met heel andere dingen bezig dan degenen die een gezin aan het opstarten zijn.Die zullen vanwege kinderen enzo ook veel minder tijd hebben, en uitgaan ook minder nodig vinden.

klopt zeker

ik ben geen vrijgezel en hou ook niet van stappen. Lekker ergens lunchen of in bos wandelen ( met of zonder mijn hond) vind ik leuk.

tuurlijk kan ook met mijn vriend. Maar die zie ik al zo veel haha.

en eerlijk het weer speelt ook een rol. :D straks wordt het nog langer lichter. beter weer enz en dan kan ik gerust langer op stal hangen.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 11:59

Klinkt bekend.
Wij hebben ook geen kinderen. Alleen een hond en 2 haflingers.
Maar met vrienden met kinderen is in onze omgeving zo lastig af te spreken. Kan eigenlijk nooit spontaan.
Nu heb ik gelukkig ook een aantal vriendinnen zonder kinderen waarmee dat wel kan.
Maar als je wilt, kunnen we wel een keer afspreken. Wandelen met de honden en lunchen ben ik altijd voor in.