Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SinneJ schreef:Renee1991 schreef:Anjali, in alle eerlijkheid vind ik dit best een kortzichtige reactie.
Als zaken zoals deze niet tot in detail worden uitgeplozen, kan het op onnoemelijk veel fronten mis gaan, en meestal dan ten nadele van de man.
Of de vrouw, in woord tegen woord situaties. Ik wil niet zeggen dat in dit geval de man iets gedaan heeft, maar altijd gewoon aannemen dat er geen strafbare feiten gebeurd zijn als er geen bewijs is, lijkt me niet the way to go aangezien aanranding ook een strafbaar feit is (en terecht).
anjali schreef:SinneJ schreef:
Of de vrouw, in woord tegen woord situaties. Ik wil niet zeggen dat in dit geval de man iets gedaan heeft, maar altijd gewoon aannemen dat er geen strafbare feiten gebeurd zijn als er geen bewijs is, lijkt me niet the way to go aangezien aanranding ook een strafbaar feit is (en terecht).
Maar volgens het bericht van ts van al bijna 6weken geleden was er ook geen sprake van aanranding.Van helemaal niets behalve samen een borrel drinken.Wat wel beter in de hotelbar had kunnen plaatsvinden ja, en daar zouden bedrijfsregels over opgesteld moeten worden,zodat mensen niet ergens iets achter gaan zoeken.
beatje schreef:In dit geval ben ik net zo naïf als Anjali hoor.Ze heeft haar kleren daar uit gedaan en laten liggen. Ze is niet verkracht.Maar zou aangerand zijn.
Dan doe je toch niet je kleren uit bij een vreemde vent op een hotelkamer?En dan gaan krijsen dat je aangerand bent?Waarom doe je er je kleren uit?Dat doe je toch met een bedoeling?
Dus vind ik ook net als Anjali dat er een hoop poespas word gemaakt.Anders is het als ze werkelijk gemeenschap hebben gehad dan is het moeilijker te achterhalen of het vrijwillig was of niet. Maar goed ik hoop dat het voor de ts goed afloopt.Maar als ik echt onschuldig ben zou ik het er niet zomaar bij laten zitten ,dit soort beschuldigingen kunnen erg kwalijk zijn als man zijnde
Renee1991 schreef:Maar dat zijn allemaal speculaties.. Het doel van het hele onderzoek is juist om niets meer aan speculaties te hoeven overlaten, zodat geen van beide partijen daar in de toekomst nog geduvel mee krijgt. Zo moeilijk is dat toch niet?
beatje schreef:In dit geval ben ik net zo naïf als Anjali hoor.Ze heeft haar kleren daar uit gedaan en laten liggen. Ze is niet verkracht.Maar zou aangerand zijn.
Dan doe je toch niet je kleren uit bij een vreemde vent op een hotelkamer?En dan gaan krijsen dat je aangerand bent?Waarom doe je er je kleren uit?Dat doe je toch met een bedoeling?
Dus vind ik ook net als Anjali dat er een hoop poespas word gemaakt.Anders is het als ze werkelijk gemeenschap hebben gehad dan is het moeilijker te achterhalen of het vrijwillig was of niet. Maar goed ik hoop dat het voor de ts goed afloopt.Maar als ik echt onschuldig ben zou ik het er niet zomaar bij laten zitten ,dit soort beschuldigingen kunnen erg kwalijk zijn als man zijnde
DatBenIkNou schreef:Vooralsnog zijn dit allemaal aannames. Er zijn maar 2 personen die exact weten hoe het echt zit!
Sanet schreef:DatBenIkNou schreef:Vooralsnog zijn dit allemaal aannames. Er zijn maar 2 personen die exact weten hoe het echt zit!
Dan nog weet je niet hoe zij zich gevoeld heeft en wat haar beweegredenen waren om dat te doen (lust, voelde zich gedwongen...).
En dat maakt het ook lastig dat dezelfde situatie door 2 personen als heel verschillend gezien kan worden.
[ [url=m/vEIVe4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vjestagirl schreef:[ Afbeelding ]