Rebecca schreef:Ik de oplader van mijn telefoon heb laten liggen bij mijn ouders en te moe ben om weer terug te sjokken
Telefoon op spaarstand zetten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sophie_Wind schreef:nicole_floor schreef:Dat ik morgen voor het eerst na 3.5 jaar weer een wedstrijd heb. En ik me nu alleen maar druk maak met wat mijn paard morgen allemaal wel niet gaat uitspoken.
Zolang jijzelf niet te gespannen bent komt het goedSuc6!
Independence schreef:Ik erger me aan het feit dat ik me intens depressief voel, na al die jaren therapie wéér opzoek moet naar iets anders wat hopelijk wél een keer gaat werken, en ondertussen kan ik van de stress niet meer functioneren en kan ik alleen maar denken aan hoe fijn het zou zijn als ik niet meer hoefde te leven.
Zucht
Independence schreef:Ik erger me aan het feit dat ik me intens depressief voel, na al die jaren therapie wéér opzoek moet naar iets anders wat hopelijk wél een keer gaat werken, en ondertussen kan ik van de stress niet meer functioneren en kan ik alleen maar denken aan hoe fijn het zou zijn als ik niet meer hoefde te leven.
Zucht
poes schreef:Independence schreef:Ik erger me aan het feit dat ik me intens depressief voel, na al die jaren therapie wéér opzoek moet naar iets anders wat hopelijk wél een keer gaat werken, en ondertussen kan ik van de stress niet meer functioneren en kan ik alleen maar denken aan hoe fijn het zou zijn als ik niet meer hoefde te leven.
Zucht
Ik wil je ook even kracht toewensen. Het zijn net de mensen met depressie die het sterkst zijn. Zij moeten immers dealen met gevoelens die zo heftig zijn. Sterkte!
Zucht
Zucht
Zucht
mala26 schreef:Independence schreef:Ik erger me aan het feit dat ik me intens depressief voel, na al die jaren therapie wéér opzoek moet naar iets anders wat hopelijk wél een keer gaat werken, en ondertussen kan ik van de stress niet meer functioneren en kan ik alleen maar denken aan hoe fijn het zou zijn als ik niet meer hoefde te leven.
Zucht
Ik ben maar meelezer in dit topic maar kon dit bericht niet zo maar weg klikken.
De juiste woorden weet ik even niet maar een onwijs dikke virtuele knuffel vanaf hier.
En denk eraan dat er mensen zijn die van je houden en je graag zien en ik hoop heel erg dat je snel de juiste hulp vindt.