Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 21:57

Rebecca schreef:
Ik de oplader van mijn telefoon heb laten liggen bij mijn ouders en te moe ben om weer terug te sjokken

Telefoon op spaarstand zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:16

Amandavd schreef:
[naam] schreef:
Ik de oplader van mijn telefoon heb laten liggen bij mijn ouders en te moe ben om weer terug te sjokken

Telefoon op spaarstand zetten?

Aangezet ! Hopelijk red hij het tot morgen :(:)

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:17

Als het goed is geeft je telefoon aan hoelang hij het nog redt, en anders gewoon laten liggen, zolang je er niks mee doet valt het vast mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:18

Amandavd schreef:
Als het goed is geeft je telefoon aan hoelang hij het nog redt, en anders gewoon laten liggen, zolang je er niks mee doet valt het vast mee.

Ben aardig zwaar verslaafd :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:23

UWV die er top snelheid erin heeft zitten, maar niet heus. :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:33

Dat ik morgen voor het eerst na 3.5 jaar weer een wedstrijd heb. En ik me nu alleen maar druk maak met wat mijn paard morgen allemaal wel niet gaat uitspoken.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:45

Manlief die nog nooit van een koptelefoon gehoord heeft en van wiens telefoon de volumeknop ook kapot is.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:00

brokjes schreef:
Vanmiddag een afspraak gemaakt om een pony te bezichtigen, net een appje gehad dat hij net verkocht is?!

O balen is dat he, heb je je er net op verheugd en was het waarschijnlijk net wat je zocht...succes met verder zoeken in ieder geval!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:08

Aan mezelf, omdat ik vandaag erg licht ontvlambaar en verstrooid ben. En aan de printer op het werk die het precies op het begin van de dienst (op de drukste dag van de week) begaf.

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:23

nicole_floor schreef:
Dat ik morgen voor het eerst na 3.5 jaar weer een wedstrijd heb. En ik me nu alleen maar druk maak met wat mijn paard morgen allemaal wel niet gaat uitspoken.

Zolang jijzelf niet te gespannen bent komt het goed +:)+ Suc6!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:36

Dat ik nog even een boek wil lezen in bed, maar dat ene boek wat ik in m’n hoofd heb niet op m’n telefoon staat en ook niet in m’n mailbox archief -O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:40

Sophie_Wind schreef:
nicole_floor schreef:

Zolang jijzelf niet te gespannen bent komt het goed +:)+ Suc6!

Dankjewel.
Ja weet ik, maarja dat is wel een beetje mijn/ons probleem. :+

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:43

Ik erger me aan het feit dat ik me intens depressief voel, na al die jaren therapie wéér opzoek moet naar iets anders wat hopelijk wél een keer gaat werken, en ondertussen kan ik van de stress niet meer functioneren en kan ik alleen maar denken aan hoe fijn het zou zijn als ik niet meer hoefde te leven.
Zucht :(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:50

Dorus schreef:
Manlief die nog nooit van een koptelefoon gehoord heeft en van wiens telefoon de volumeknop ook kapot is.

Klinkt bekend. :')

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:51

Independence schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik me intens depressief voel, na al die jaren therapie wéér opzoek moet naar iets anders wat hopelijk wél een keer gaat werken, en ondertussen kan ik van de stress niet meer functioneren en kan ik alleen maar denken aan hoe fijn het zou zijn als ik niet meer hoefde te leven.

Ik ben maar meelezer in dit topic maar kon dit bericht niet zo maar weg klikken.
De juiste woorden weet ik even niet maar een onwijs dikke virtuele knuffel vanaf hier.
En denk eraan dat er mensen zijn die van je houden en je graag zien en ik hoop heel erg dat je snel de juiste hulp vindt.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:53

Independence schreef:

Ik wil je ook even kracht toewensen. Het zijn net de mensen met depressie die het sterkst zijn. Zij moeten immers dealen met gevoelens die zo heftig zijn. Sterkte!

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:56

poes schreef:
Independence schreef:

Ik wil je ook even kracht toewensen. Het zijn net de mensen met depressie die het sterkst zijn. Zij moeten immers dealen met gevoelens die zo heftig zijn. Sterkte!

:* :* :* :* :* :*

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:58

Independence schreef:

Dikke virtuele knuffel en positieve energie :(:) Depression is a bitch...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:59

Independence schreef:

Wat k*t om te lezen dat je je zo voelt! Ik Worstel ook al jaren af en aan met depressie en heb ook heel erg geworsteld met zelfmoord gedachtes een paar jaar terug dus ik kan me enigszins voorstellen hoe je je voelt nu en ik kon het niet laten om te reageren. Ik hoop dat deze mood snel overslaat naar iets meer positiefs, hoe onwaarschijnlijk het ook is. Als je je ei kwijt wilt en denkt dat het fijn is om met iemand te kletsen erover; mijn pb staat open :) dikke knuff

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 00:12

Dat ik vergeten was dat er geen treinen tussen Tilburg en Eindhoven rijden en ik morgen om 10 moet werken en al om 0800 van huis moet :/

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 00:39

Independence schreef:

Van mij ook een dikke virtuele knuffel! Je kunt het! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 01:52

Mijn droom. Ik droomde dat een pony (die overleden is) gewoon weer in de stal stond en dat ik zo verschrikkelijk blij was om hem te zien. Toen werd ik wakker en moest ik natuurlijk janken. -O-
Is ruim een jaar geleden maar ik mis dat beest zo hard, ondanks ik ook andere lieve pony's/paarden heb ontmoet. Er is gewoon geen enkele die mij hetzelfde gevoel kan geven en die mij alles kan laten vergeten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 07:33

Dat er iemand in mijn complex woont die ‘s nachts met zijn band oefent. En niet reageert op klachten in de FB groep, aanbellen / meerdere keren aanbellen. Toen hebben ze de politie gebeld en dat vind hij niet kunnen. :roll:

Ons complex is echt NIET gehorig. En gewoon om 1 uur met een band oefenen he. Drums, versterkers alles. :=

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 09:39

mala26 schreef:
Independence schreef:

Ik ben maar meelezer in dit topic maar kon dit bericht niet zo maar weg klikken.
De juiste woorden weet ik even niet maar een onwijs dikke virtuele knuffel vanaf hier.
En denk eraan dat er mensen zijn die van je houden en je graag zien en ik hoop heel erg dat je snel de juiste hulp vindt.

En alle andere reacties:
Dank, voor jullie woorden. Het komt wel goed, ik overleef het wel, maar op sommige momenten zoals gisteravond, dan voelt alles rete-zwaar en onmogelijk.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-19 09:46

Aan dat mijn rug waanzinnig veel pijn doet als ik ook maar 2cm probeer te bukken en ik moet vandaag nog een heel huis ontruimen |( |( |(