Haha die verhalen van jullie
Ik heb er eindelijk ook een bedacht:
Een aantal jaar geleden fietste ik van de basisschool naar huis. Die tijd fietste ik altijd langs een grote wei met heel veel paarden.
Ik zag dat er 1 van de weet ik het hoeveel paarden daar stonden helemaal plat lag. Ik was dus heeel bang met mijn grote paardenhart dat er iets met dat paardje aan de hand was
Ik kijk een hele tijd naar dat paardje, maar hij bewoog niet meer. Toen klikte ik heel zachtjes met mijn tong, niks. Nog een keer, weer niks. Dan maar even in mijn handen klappen, weer niks.
Toen ging ik springen en met mijn armen zwaaien, maar natuurlijk, geen reactie. Het paardje bleef maar plat liggen terwijl de andere paarden mij natuurlijk al lang hadden gezien.
Ik was tot de conclusie gekomen dat dat allemaal niet ging werken. Misschien als ik paarden geluiden ging maken zou hij opkijken, dus ik begon te briesen

Maar dat verdomde paardje wilde maar niet opkijken. Om er dan nog een schepje bovenop te doen begon ik te hinniken

En dan toch, eindelijk beweegt het paardje en kijkt heel verbaasd op. Ik trots, die leeft nog. Natuurlijk had ik daarvoor wel goed voor en achter mij gekeken of er iemand op de weg was, gelukkig niet. Alleen was ik vergeten te kijken aan de kant van de weg, want daar was net iemand aan het werk in zijn tuin en die stond me daar toch een potje lekker te gluren
Oo wat schaamde ik me erg

Toen was ik héél snel naar huis gefietst