Als ik zie hoe Fransen op de camping afwassen vind ik dat ook niet bepaald zuinig

En als je voor alles water moet aanzetten ben je ook best wat kwijt denk ik? Nu gaat de machine aan als ie vol is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee_S schreef:Ooh super die zakjes! Daar was ik ook net naar op zoek!
Hoe werkt het met uitwassen oid daarvan?
Heeft er iemand nog een goede tip om brood te bewaren? Wij halen nu 1x per week brood en vriezen dat in. Dus ik zoek iets waarin ik het in kan vriezen, maar ook iets om het in te bewaren na ontdooien zodat het wel 2 dagen vers blijft.
Blijheid schreef:Wie van jullie heeft er al een regenton? Hoeveel liter? Heb je een eigen regenpijp waar hij op aangesloten zit, of deel je de pijp met de buren, en hoe gaat dat dan?
Wij willen er een in de tuin bij ons nieuwe huis maar het is een best lastige afweging tussen een grote regenton en er een gro(o)t(er) deel van de tuin mee kunnen watergeven, of een wat kleinere die wat minder plek inneemt. Daarnaast delen wij de regenpijp met de buren (wij hebben een hoekwoning van een rijtje) dus geen idee of je zomaar een regenton kan/mag aankoppelen op de erfgrens. Natuurlijk gaan we dat ook netjes met de buren overleggen maar info is altijd fijn