Anderhalve week achter de rug, nog 5,5 weken te gaan. Als het project niet uitloopt. En die kans zit erin.
Gisteren zouden ze uitvaren dus vriend moest de nacht doordoen omdat zijn departement gelijk de eerste taak moest doen.
Ergens rond de middag waren ze bijna klaar, uiteindelijk leek het erop dat hij rond 16u30 in bed kon kruipen.
Krijg ik zo rond 19u45 een berichtje "2e keer goeie keer". Hadden ze hem iets na 17u alweer uit bed gehaald.
Ik weet dat het er wel bij hoort, maar ik heb het er toch moeilijk mee. Weten dat je partner doodop is, meer dan 24u heeft gewerkt, de dag nadien om 6u er alweer uit moet en dat voor nog meer dan een maand 7/7... op dat ogenblik had ik zo graag bij hem willen zijn, om iedereen die hem zou willen wekken weg te jagen. Om hem te kunnen "verdedigen" zodat hij zijn rust kan pakken.
Daarnaast doet de klant ook moeilijk, die willen de rapporten niet in het Engels opstellen
Dat je je zo machteloos kan voelen soms, vreselijk.
We moeten het doen met een sporadisch apje dagelijks. Verbinding/internet is bagger en bellen lukt voorlopig ook niet.
Moest het kunnen, ik haalde hem terug naar huis. Of ik ging mee aan boord kamperen.