Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Ligt eraan wat jij allemaal doet in je huis. Als je gewoon leeft dan kan ik mij niet voorstellen dat je huis super smerig is in 5 dagen.
Wij hebben 1 hond en 3 katten. Zijn met twee mensen.
Ik stofzuig boven en onder 1x in de week en poets dan ook.
Beddengoed doen we ook 1 keer in de week wassen.
Kussenslopen van de bank 1 keer in de week wassen.
Stofzuigen doe ik in ruiperiodes wel een keer extra.
Amandavd schreef:Wij dragen ook geen schoenen binnen maar wij zijn dan ook niet van die mensen die daar misselijk van worden. Ik weet nu eenmaal dat ik 4 dieren in huis heb en dat die verharen. Als ik mij constant om iedere haar druk moet maken dan heb ik echt geen leven meer. Let it go.
MarlindeRooz schreef:verootjoo schreef:Ik heb geen huisdieren in huis, dat vind ik viesDus geen haren.
Ik vind kinderen viezer.
Donkey366 schreef:Amandavd schreef:Wij dragen ook geen schoenen binnen maar wij zijn dan ook niet van die mensen die daar misselijk van worden. Ik weet nu eenmaal dat ik 4 dieren in huis heb en dat die verharen. Als ik mij constant om iedere haar druk moet maken dan heb ik echt geen leven meer. Let it go.
Vind je een schoon huis dan niet fijn?
Mij geeft dat echt een fijn gevoel en rust in m’n hoofd.
Donkey366 schreef:Amandavd schreef:Wij dragen ook geen schoenen binnen maar wij zijn dan ook niet van die mensen die daar misselijk van worden. Ik weet nu eenmaal dat ik 4 dieren in huis heb en dat die verharen. Als ik mij constant om iedere haar druk moet maken dan heb ik echt geen leven meer. Let it go.
Vind je een schoon huis dan niet fijn?
Mij geeft dat echt een fijn gevoel en rust in m’n hoofd.
MarlindeRooz schreef:verootjoo schreef:Ik heb geen huisdieren in huis, dat vind ik viesDus geen haren.
Ik vind kinderen viezer.