Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_western schreef:Ik werd altijd gepest op basisschool. Toen had ik een keer 1 van de pesters als lootje.
Toen heb ik van een grote emmer een wc gemaakt met als inhoud maïzena met een een groene kleurstof. Dus leek net alsof wc vol met braaksel was. En cadeautjes onderin.
Was echt mijn ultieme wraak
SusanH schreef:germie schreef:Snoep en pepernoten terwijl je EXPLICIET had aangegeven: Geen snoep en pepernoten. Daarna heb ik meerdere keren gezorgd dat ik mijn eigen lootje had. Zelf gedichtje er bij en niemand die het doorhad.
En dit ben ik helemaal gaan doen nadat wat klasgenoten die je ook op andere clubs tegenkwam het nodig vonden om beledigende gedichten te maken en met opzet iets te kopen wat ik niet wilde hebben. De gedichten waren verscheurd voordat ze voorgelezen waren, maar nooit was er een meester of leraar die ingreep. Nadat ik dus gewoon altijd mijn eigen lootje had kon ik gewoon gezellig meedoen.
Je eigen lootje, ideaal! Kun je lekker precies kopen wat er op je lijstje staaten een gedicht met alleen maar leuke dingen over jezelf
love_western schreef:Ik werd altijd gepest op basisschool. Toen had ik een keer 1 van de pesters als lootje.
Toen heb ik van een grote emmer een wc gemaakt met als inhoud maïzena met een een groene kleurstof. Dus leek net alsof wc vol met braaksel was. En cadeautjes onderin.
Was echt mijn ultieme wraak
Ethelate schreef:Echt leuk topic om doorheen te lezen.
Ook wel echt trieste acties.
Ik ben inmiddels degene waar ik nog ‘etentjes van tegoed heb’ dezelfde soort kaartjes cadeau gaan geven![]()
Vriend en ik geven elkaar altijd een weekend weg cadeau voor verjaardagen, dat kan nooit tegenvallen![]()
Met broers hebben we onderling cadeaus geven afgeschaft, vooral mijn broertje en ik hadden altijd de strijd om het meest doelloze cadeau bij de Expo te halen :’)
Benthhh schreef:Ethelate schreef:Echt leuk topic om doorheen te lezen.
Ook wel echt trieste acties.
Ik ben inmiddels degene waar ik nog ‘etentjes van tegoed heb’ dezelfde soort kaartjes cadeau gaan geven![]()
Vriend en ik geven elkaar altijd een weekend weg cadeau voor verjaardagen, dat kan nooit tegenvallen![]()
Met broers hebben we onderling cadeaus geven afgeschaft, vooral mijn broertje en ik hadden altijd de strijd om het meest doelloze cadeau bij de Expo te halen :’)
De expo, god wat mis ik die winkel
Weissjee schreef:Vorig jaar kerst werd mijn vriend een soort van teleurgesteld en mijn zus ook eventjes. Ik kan het niet helemaal teleurgesteld noemen omdat mijn zus verstandelijk beperkt is.
We deden eigenlijk niet aan cadeautjes maar toch had iedereen wel wat gehaald. Ik wil mijn zus ons cadeautje geven en ze zegt 'ik heb voor Ryan(mijn vriend) niets gehaald hoor want die was pas nog jarig'. Dus ik zeg 'oh dan krijg jij ook niets' en stop het cadeautje voor haar weer weg. Ze kijkt mij echt aan van wat maak je mij nu? Ik leg haar uit dat mijn vriend 17 november jarig was en zij 1 december. Dus als mijn vriend geen cadeautje krijgt om die reden dat zij dan ook geen cadeautje hoeft. Zwaar teleurgesteld maar het kwartje viel en toen toch maar haar het cadeautje gegeven. Ik ben echt benieuwd of mijn vriend dan dit jaar wel een cadeautje krijgt of dat nu niemand wat krijgt haha.
Edit,
Ik bedenk mij net dat ik in de 2de klas middelbaar voor het eerst een dobbelspel deed. Iedereen moest voor 3 euro ongeveer een of meerdere cadeautje halen. Uiteindelijk won ik 1 cadeautje, een speeltje uit een happymeal...
Ook krijg ik nog wel eens een fles drank voor mijn verjaardag van m'n schoonfamilie. Terwijl ik geen alcohol drink.
Paardennamen schreef:Op de basisschool, denk groep 7, een leuke surprise gekregen. Ik alles open gemaakt, zit er gewoon geen cadeautje in. Niks, noppes, nada... Kon wel janken! Degene die de surprise gemaakt had, had wel het schaamrood op de kaken staan en is het cadeautje snel thuis gaan halen. Simpelweg vergeten erin te doenHet was een kettinkje met een paardenhangertje, dat maakte alles goed. Heb het nog veel gedragen. Denk dat ik het zelfs nog heb...