Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:WowAmigo schreef:Het gevaar is ook een beetje dat je je laat meevoeren door de leuke dag en het daardoor toch uit gaat stellen. Misschien voelt ie zelfs een beetje nattigheid en begint ie vast een charme offensief waardoor je misschien toch gaat twijfelen of net niet door durft te pakken...
Ben ik zelf niet overtuigd van.
En over in het openbaar: betekent niet dat we in een super drukke omgeving zitten waar iedereen meeluistert natuurlijk. Gaat er meer om dat we in elk geval niet thuis zijn en er dus niks kapot kan. Maar ik snap je wel. Ik neem het in overweging. En qua eerst leuk doen en dan uitmaken heb je ook een punt. Denk zelf ook dat ik het eerder ga doen. Ben er nu klaar voor dus... why wait.
joyce_eddy schreef:Anoniem schreef:Ben ik zelf niet overtuigd van.
En over in het openbaar: betekent niet dat we in een super drukke omgeving zitten waar iedereen meeluistert natuurlijk. Gaat er meer om dat we in elk geval niet thuis zijn en er dus niks kapot kan. Maar ik snap je wel. Ik neem het in overweging. En qua eerst leuk doen en dan uitmaken heb je ook een punt. Denk zelf ook dat ik het eerder ga doen. Ben er nu klaar voor dus... why wait.
En wat als je her in het openbaar doet en jullie zouden samen on een auto stappen naar huis? Zou ik zelf niet aandurven.. of misschien gaat hij er wel alleen vandoor en dan zitten jou dieren en spullen nog in het huis...
idylle schreef:Ik heb hier nog niet gereageerd, maar ts, als hij echt een narcist is, is het alleen maar heel slim om het in het openbaar te doen! Het mooiste is 'voor hem' als je het gewoon thuis kunt doen, maar dan iemand bij je in huis hebt of dat iemand bij je in de straat blijft (waar hij dan geen weet van heeft) zodat er ingegrepen kan worden indien nodig.
De mensen die hier aangeven dat het respectloos is om zoiets in het openbaar te doen hebben vast zelf geen ervaring met een narcist. Die gasten kunnen van het ene op het andere moment totaal onverwachts uit de hoek komen! Voorzichtigheid is dus absoluut op zn plaats!
Ik kan van hieruit natuurlijk niet beoordelen of hij echt narcistisch is, maar áls dat zo is, zie bovenstaand.
zigranta schreef:Kan wel wezen, SolarHertog, maar een vriend die niet bang is om geweld te gaan gebruiken, zou ik zelf ook goed over nadenken wanneer en hoe ik die relatie stop zet, dan maken die paar dagen langer ook niet meer uit.
xGoldenHero schreef:Het is juist goed dat ze dit met ons bespreekt, vreemden i.p.v. kennissen of vrienden die ook de vriend kennen. Zo kan ze alles op een rij zetten en de mening van mensen vragen die haar totaal niet in persoon kennen.
Shaggy09 schreef:Waarom is het respectloos om aan andere een mening/advies te vragen hier over? Vooral in de situatie van TS waarbij je met een waarschijnlijke narcist te maken hebt. Juist dan is het goed om niet langer aan te modderen en gewoon andere om hulp vragen.
TS heeft verder ook geen persoonlijke informatie oid op haar pagina staan, dus ik zie hier niet echt iets wat je respectloos kan noemen.
Shaggy09 schreef:TS ik zat trouwens net te denken, misschien wat cliché, maar is het misschien een idee om een brief te schrijven en die achter te laten als hij niet thuis is en dan gewoon je spullen pakken en weggaan? In de brief vermelden dat je hem best face to face wilt spreken maar alleen als je een normaal gesprek met hem kan voeren hierover?
Het is echt zoiets wat je ziet in films maar misschien is het voor jou een echte oplossing?Als dat niet gaat werken zou ik nog steeds voor de openbare manier kiezen. Dan ben je iig niet alleen.
Ocean_Child schreef:Shaggy09 schreef:TS ik zat trouwens net te denken, misschien wat cliché, maar is het misschien een idee om een brief te schrijven en die achter te laten als hij niet thuis is en dan gewoon je spullen pakken en weggaan? In de brief vermelden dat je hem best face to face wilt spreken maar alleen als je een normaal gesprek met hem kan voeren hierover?
Het is echt zoiets wat je ziet in films maar misschien is het voor jou een echte oplossing?Als dat niet gaat werken zou ik nog steeds voor de openbare manier kiezen. Dan ben je iig niet alleen.
Ik lees al een poosje stil mee, maar dit is dus precies wat ik me de hele tijd afvraag.
Als je echt zo bang voor hem bent, dat je voelt dat je alles stiekum tot in de puntjes moet regelen voordat je daadwerkelijk vertrekt en dan iemand er bij nodig hebt als je het uitmaakt, omdat je vreest voor je veiligheid.... dan ga je toch gewoon als hij naar z’n werk is?
Hij houdt toch ook geen rekening met jou, waarom zou je nog rekening houden met hem?
Dieren inpakken, spullen inpakken en wegwezen.