HelmerG schreef:Absoluut geen aanval en sorry als ik het lomp verwoord:
maar ik vraag me af waarom mensen seks goor vinden en niet lekker?
Heb je wel orgasmes gehad dan bv? En sorry als dit 'too forward' is en je bent niet verplicht om te antwoorden natuurlijk.
Hebben jullie dan wel een 'juiste' partner gehad vraag ik me dan eerder af?
En overigens: Mijn man's penis stinkt echt niet hoor?
Geen aanval hoor, maar vraag me oprecht af waarom mensen bij hoog en laag zweren dat seks niet lekker is en dan denk ik zelf eerder dat het misschien juist 'niet goed' gebeurd en daardoor niet lekker is?
Ik was altijd in de veronderstelling dat elk lichaam erop gemaakt is om ervan te genieten maar het hangt er dan denk ik ook vanaf hoe de klik met je partner is, hoe jullie op elkaar kunnen inspelen, hoe je mentaal erin staat op zo'n moment en ga zo maar door. Een combinatie van vanallerhande factoren die bij elkaar komen dus.
Vind het oprecht ineressant om er meer over te horen dus spring gerust in.
En het vinden van een partner die aansluit bij jouw wensen voor de toekomst is ook niet makkelijk!
En het gaat erom dat je leeft zoals je wil leven en je idd niet moet veranderen voor een ander dus als jij je het prettigst voel door alleen te blijven, is dat ook helemaal prima!
Misschien kun je een kijkje nemen in hte topic over asexuelen dat op dit moment ook op bokt loopt.
Dat het voor mensen die wel van sex houden niet voor te stellen is dat er mensen zij die niet van sex houden begrijp ik best, maar het is niet zo dat elk mens in elkaar zit om van sex te genieten.
En voor orgasmes heb je helemaal geen ander persoon nodig.
Of iets stinkt of niet, is persoonlijk. Zat mensen die vinden dat paarden stinken en een paardenmens vind paarden zalig ruiken. De kern zit hem in of je ergens van houdt of niet. Als je van chinees eten houdt vind je het lekker ruiken, als je er niet van houdt, vind je het stinken.
Als je niet van sex houdt, vind je het vies.
Het is niet zo dat "de juiste partner" dat even op wonderbaarlijke wijze voor je veranderd.
Als jij hetero bent, wordt je niet plots lesbisch of homo als je het "met de juiste vrouw/man" doet.
Als je asexueel bent, ga je niet plots van sex genieten, punt. Hiervoor zijn allerlei oorzaken, soms medisch, soms psychisch, soms gewoon aangeboren orientatie (of gebrek eraan eigenlijk).
Als er geen aantrekkingskracht is, of zelfs walging, voelt het als verkrachting. Ik denk dat je je daar wel iets bij voor kunt stellen. Dan maakt het echt niet hoe "goed" iemand is.
Denken dat het wel over gaat als ze het maar doen of dneekn dat het komt omdat ze nog nooit goede sex hebben beleefd is net zoiets als tegen iemand zonder benen zeggen dat hij best wel gevoel in zijn benen zal krijgen als hij maar proteteses gaat gebruiken.
Het (lust voor een persoon) IS ER NIET en kan dus niet veranderen of opgewekt of verbeteren.
Dat wil niet zeggen dat ze geen orgasmes kennen. Het doen met jezelf of met een ander zijn verschillende dingen. En je hoeft als mensn ook niet continue op zoek te zijn naar orgasmes om gelukkig te zijn...