Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:Ik krijg geen vrij voor zieke kinderen. Dat us gewoon mijn eigen probleem. Ziek melden daarvoor heb ik ook nog nooit gedaan, vind ik een absolute no-go
Magrathea schreef:Ik heb wel eens gehoord in een van de topics hier dat iemand als ze het netjes vroeg gewoon vrij kreeg voor zieke huisdieren
watchthesky schreef:Oh, wij zagen dus pas ons ultieme droomhuis te koop staan. Ik had het zo kunnen tekenen, prachtig was het. EN heel betaalbaar.
Dan moet er wel een addertje zijn, toch?
Jep.
Basisschool. Recht voor je deur.
Nooooooit van m'n leven dat ik daar ga wonen
Dan blijven we nog wel even zitten in ons appartementje in een bejaardencomplex in een wijk waar geen mensen met kinderen onder de 16 wonen.
Deze wijk is prachtig, maar afschuwelijk onbetaalbaar. Dat is fijn en vervelend tegelijk. Fijn omdat we nu dus bijna geen last van mormels hebben, vervelend omdat we hier niet kunnen kopen
(Momenteel huren we.)
fjordjes schreef:Heeft iemand de nieuwe reclame al gezien van de zeeman? Komt in de reclame een vrouw voorbij die op bed ligt met de baby aan de tiet. Nou heb ik zo niks tegen borstvoeding als dat een beetje discreet gedaan wordt maar hier zie je het vol in beeld en de baby maakt smak geluiden erbij.. Ik zap 'm weg..
DeMolenhoek schreef:fjordjes schreef:Heeft iemand de nieuwe reclame al gezien van de zeeman? Komt in de reclame een vrouw voorbij die op bed ligt met de baby aan de tiet. Nou heb ik zo niks tegen borstvoeding als dat een beetje discreet gedaan wordt maar hier zie je het vol in beeld en de baby maakt smak geluiden erbij.. Ik zap 'm weg..
Zap je ook weg als er een blote vrouw in een film voorbij komt?