Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Haha ja dat zal, dan heb je een heel slecht winkel beleid als je dat je personeel aanleert en zal je snel genoeg verlies maken. Niet alle dure matrassen zijn namelijk geschikt voor alle personen, dat ligt aan gewicht/hoe je op bed ligt en andere zaken.
Maar óf je bent in de slechte winkels geweest óf je hebt er gewoon weinig kaas van gegeten en dan moet je je mening ook niet gevenen ik merk al dat er weinig verstand van is vanuit jouw kant.
Hoop dat als je echt pijn hebt je een keer naar een goede zaak gaat waar ze je adviseren op basis van je klachten en niet op basis van prijs. En sowieso je bed niet online bestellen
Maar dit is off topicsorry.
sureido schreef:eekhoornerik schreef:Heb een matras gekocht bij Swiss Sense met € 160,- korting. In plaats van € 670,- ben ik nu € 510,- kwijt (nog een enorm hoog bedrag, maar ik heb snel last van pijn in mijn onderrug dus een goed matras is goud waard. Ik zie het maar zo: matras gaat 10 jaar mee, dus kost mij € 50,- per jaar).
Een goed matras koop je ook niet voor 500€ maar dat even terzijde
Justme_Lisaa schreef:Als iemand toevallig weet waar ik de ring, deurbel met camera, in de aanbieding kan vinden, dan hou ik me aanbevolen!
Diertjec schreef:Bij van Rijs hebben ze ook leuke kortingen vrijdag. Oa 100 euro korting op samshield en kep italia caps. En minimaal 25% korting op eskadron. Denk wel dat het alleen in de winkel is.
Telpeva schreef:Er waren mensen op zoek naar speakers en noise cancelling koptelefoons toch?
JBL Website korting tot 40% korting
https://www.jbl.nl/sale-nl/?utm_source= ... t=HPbanner
mxren schreef:Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon. Hopelijk is er een aanbieding op de galaxy s8.. Houd alles nu al een paar weken goed in de gaten voor de prijs