Heel de week bij vriendlief geslapen ( hij heeft airco ) vannacht moest ik thuisslapen, zonder airco. Wel een ventilator maar dat werkt echt minimaal... Voel me ook echt brak nu.
Ailill
Geplaatst: 27-07-18 10:09
Ik plaats eigenlijk nooit iets in een spoiler, oordeelt u zelf maar
Iemand tips voor een hoestend paard Melle hoest af en toe als kettingrokende opa. Puur door de droogte. Geen snot oid geen koorts, verder hartstikke goed te pas. Vind het zo sneu voor m. Heb al een aantal keer de paddock gesproeid maar er is geen beginnen aan. Evt afwachten tot het minder droog wordt/ regen gaat vallen of toch iets halen (geen idee of hij daar wat aan heeft)
Vanmorgen brandde ik voor de verandering niet mijn bed uit. Het wordt nu wel erg warm dus ik gooi zo het raam dicht en het gordijn omlaag maar was een stuk fijner wakker worden zo.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 27-07-18 10:37
Was al snel 28,5 graad buiten in de schaduw. Vannacht niet bepaald afgekoeld. Maar ik slaap goed daarvoor is het niet te warm. Heb er vooral overdag last van.
Vanmorgen al naar huisarts geweest mag om half 12 weer terug. Mag mogelijk aan de ab. Daarmee zonlicht vermijden. hoe dan? Mag hopen dat het niet hoeft en ik zo mag kijken of ik erdoor heen kom
Selina
Geplaatst: 27-07-18 11:03
Ik slaap al de hele week op de bank. Lekker koel. Al was het vannacht wel zweten, maar dat fleece dekentje was een slecht idee
Cowgirl
Geplaatst: 27-07-18 11:19
Gister aan het werk geweest op de dierenambulance...vol in pak en de thermometer van de auto gaf 35 graden aan
Gelukkig hadden we even tijd voor een ijsje tussen de ritten door.
Hoop dat deze ellende snel voorbij is.. vooral vervelend dat het snachts ook zo heet is, je huis wordt gewoon niet meer koel nu. Alles zit dicht nu, 27 graden binnen al. Het is half 12.
Mijn arme slakjes hebben het ook veelste warm in hun bak
Tazzey
Geplaatst: 27-07-18 11:47
Hier in de woonkamer ook 31 graden, nu al! Buiten is het 33 graden. Ik ben mijn survival pakket voor vanmiddag aan het klaarmaken. Ik moet vandaag naar een afsprak die ik niet af kan zeggen of verplaatsen. Er gaat een koeltas mee met koelelementen, flesjes bevroren en koel water, koude natte doeken, medicatie, koude polsbandjes enz. Alleen voor het de korte stukjes tussen huis en auto en bestemming en auto. En voor het geval we onverhoopt met pech onderweg zouden komen te staan. Als dat laatste gebeurd dan ben ik echt het zaadje... Ik zal zo blij zijn als ik vanmiddag weer veilig en wel thuis ben in mijn airco gekoelde kamer.
Het was net op mijn balkon koeler dan binnen. Ben ook echt flink beroerd, de kat heeft het ook zwaar. Hangen beiden levenloos voor de ventilator.
Durante
Geplaatst: 27-07-18 13:40
Vanmorgen aan het werk geweest, lekker op de scooter heen,hmmm dat was best lekker frisjes Sta je stil, boemmm, wat een hitte... Ga zo meteen een plekje in de schaduw zoeken, en met mijn voeten lekker in een teiltje met koud water zitten denk ik..boek erbij, misschien val ik wel in slaap, want m'n ogen voelen zwaar aan, vanwege slaaptekort afgelopen 2 nachten Verheug me op morgen, eindelijk weer wat regen en koelte in in huis(en tuin)
AH was hier super rustig..... verbaasde me want het is daar zo lekker koel!!! Gelukkig werd er net een nieuwe lading waterflessen uitgeladen dus ik ben voorzien!