Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaygee schreef:Oh dit is echt ronduit onbeschoftMijn schoonzusje liep stage bij een dierenkliniek. Met sinterklaas kreeg ieder personeelslid een chocoladeletter. Behalve mijn schoonzusje, de stagiair, die daar al maanden voor nop stront aan het ruimen was. Echt, ik ben nog steeds verbaasd.
Kaygee schreef:Mijn schoonzusje liep stage bij een dierenkliniek. Met sinterklaas kreeg ieder personeelslid een chocoladeletter. Behalve mijn schoonzusje, de stagiair, die daar al maanden voor nop stront aan het ruimen was. Echt, ik ben nog steeds verbaasd.
Rena100 schreef:We moesten ook met handschoenen en een emmer de stal uitmesten (drollen) want anders nam je te veel schoon vlas mee en dat was zo zonde en duur.
Rena100 schreef:Dit ging om werk he op een professionele springstal, niet om een pensionstal of iets dergelijks, dus gewoon zo snel mogelijk de stallen willen doen, paarden in/uit de molen, longeren of rijden...als je dit zelf wil doen voor je eigen paard is je goed recht, maar verwachten van je medewerkers dat ze op de hurken gaan om een stal uit te mesten, nou....
Chasingmood schreef:Ik vind dat sowieso een raar concept dat je je fooi in moet leveren en het dan verdeeld wordt onder het personeel. Je geeft toch fooi aan de serveerder die jou geserveerd heeft omdat die een goede dienst heeft geleverd. Als iemand extra zn best doet krijgt ie wat meer, als iemand totaal niet zn best doet krijgt ie minder of niks. Het is toch juist persoonlijk?
Zo krijgt de ober die met een chagrijnig gezicht je eten op tafel pleurt even veel fooi als de ober die extra vriendelijk is en altijd met een lach klaar staat.
Chasingmood schreef:Ik vind dat sowieso een raar concept dat je je fooi in moet leveren en het dan verdeeld wordt onder het personeel. Je geeft toch fooi aan de serveerder die jou geserveerd heeft omdat die een goede dienst heeft geleverd. Als iemand extra zn best doet krijgt ie wat meer, als iemand totaal niet zn best doet krijgt ie minder of niks. Het is toch juist persoonlijk?
Zo krijgt de ober die met een chagrijnig gezicht je eten op tafel pleurt even veel fooi als de ober die extra vriendelijk is en altijd met een lach klaar staat.
DeMolenhoek schreef:Of nog 1tje van mijn moeder. Ik heb 2 jaar lang geen contact gehad met haar omdat ik nog €6000 schulden had bij haar die ik weigerde te betalen. Vanwaar die €6000? Ze had van mijn geboorte tot mijn 18 alle kosten bijgehouden die zij en mijn vader hadden gehad aan mij en die zij als overbodig zag. Mijn vader verklaarde haar gek. Ik was ook de enigste dochter waarbij ze dat heeft gedaan. De andere 2 kregen veel meer en hebben geen rekening gehadIk heb nog altijd niet betaald trouwens.