Of denk ik ouderwets?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
of ben ik zo verkeerd
lekker spannend. Heb ook gevraagd of hij recente foto’s van zichzelf heeft. Weet niet of dat in de gevangenis wordt gedaan of niet... of misschien door de ouders,.... emmaudb schreef:Had je er in gezet dat je problemen had met het telefoonnummer? Dat was toch eigenlijk het probleem met het aanmelden?
Oeh ik heb een brief
Redelijk snel ook trouwens. Heb na ongeveer 1,5e week reactie
Vjestagirl schreef:Die van mij vroeg of ik met hem wilde bellen. Heb maar aangegeven dat ik hem niet weg wil jagen met m'n accent, en dat ik 9 uur later leef dan hij
vlechten. En dan vooral over het vlechten van zijn haar. Daar gaat het nu al 3 dagen over
op de foto’s zie je dat hij er echt gevaarlijk/stoer uit wil zien. Vind dat contrast wel grappig.
https://www.nu.nl/buitenland/5224463/zeven-doden-en-zeventien-gewonden-bij-vechtpartij-gevangenis-vs.html 
Vjestagirl schreef:Die van mij vroeg of ik met hem wilde bellen. Heb maar aangegeven dat ik hem niet weg wil jagen met m'n accent, en dat ik 9 uur later leef dan hij

maar is hij zwart of blank? Want zwarten hebben wel vaker vlechten en dat is wel stoer voor hun