Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:43

Relaxed schreef:
Sowieso snap ik niet dat sommigen niet wat kritischer zijn, verbaas me er vaak over. Scharrel (die in schuldsanering zit en zijn kids niet ziet) is nu actief aan het appen/bijna daten met een net gescheiden, alleenstaande, werkloze moeder van 3 kinderen die 3 kwartier bij hem vandaan woont.. Dan kun je elkaar toch helemaal niets bieden.. Toch ziet hij het helemaal zitten. Verstand verdwijnt dan blijkbaar :')

Soort zoekt soort :') je trekt aan wat je zelf bent :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:45

listiglistje schreef:
Relaxed schreef:
Sowieso snap ik niet dat sommigen niet wat kritischer zijn, verbaas me er vaak over. Scharrel (die in schuldsanering zit en zijn kids niet ziet) is nu actief aan het appen/bijna daten met een net gescheiden, alleenstaande, werkloze moeder van 3 kinderen die 3 kwartier bij hem vandaan woont.. Dan kun je elkaar toch helemaal niets bieden.. Toch ziet hij het helemaal zitten. Verstand verdwijnt dan blijkbaar :')

Ik zat ook op zo'n singles facebook pagina.. Daar kwam ook een keer de vraag of je zou daten met iemand die geen werk heeft of van een uitkering leeft.. Bijna iedereen reageert met ja hoor, liefde boven alles :r Serieus, ben je dan zo wanhopig? Ik riep dus gewoon nee, kreeg ik nog commentaar ook :')

ierr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:48

Martine_R schreef:
Tja ik ben in gesprekken beginnen gewoon niet zo origineel.. en de mannen die ik heb gematched schijnbaar ook niet :')

Die ervaring heb ik ook ierr.. Wow dat is dapper haha! Wel een goed idee _/-\o_

Haha ja! Ondertussen al 2 keer onverwachts tegengekomen, en afgelopen weekend voor het eerst afgesproken. Erg geslaagd! :~ Dus ben benieuwd naar de volgende. _/-\o_

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:52

Martine_R schreef:
linoleum schreef:
Martine, daarom ook altijd het advies om snel af te spreken!

Maar feit blijft dat je dan eerst die vermoeiende eerste gesprekken aan moet gaan met ''hoe gaat het / waar werk je / wat zijn je hobby's / blabla'' Ben ik de enige die dat heel vermoeiend vindt? :O :\

Ik doe daar niet aan, moet direct soepel gaan over van alles en nog wat...niet dit soort vragen....liefst gein en onzin :D
De standaard Korte vragen en antwoorden ben ik zo klaar mee....dan is het niets voor mij :Y)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:55

Relaxed schreef:
Ik zat ook op zo'n singles facebook pagina.. Daar kwam ook een keer de vraag of je zou daten met iemand die geen werk heeft of van een uitkering leeft.. Bijna iedereen reageert met ja hoor, liefde boven alles :r Serieus, ben je dan zo wanhopig? Ik riep dus gewoon nee, kreeg ik nog commentaar ook :')

Dat ligt toch geheel aan de reden waarom iemand geen werk heeft? Voor mij tenminste..

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:56

Relaxed schreef:
listiglistje schreef:

Ik date nu ook met iemand zonder werk :+ :') maar hij (28) is net afgestudeerd van de Universiteit Utrecht.
Hij woonde daar op kamers en nu sinds kort weer thuis, even een time out en de keuze maken welke richting hij op wil qua baan.

Ik ben 43, heb zelf een goed salaris, koophuis, alles goed voor elkaar ed.... ik heb geen kerel nodig om mij te onderhouden, daar zorg ik zelf wel voor ;)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:02

Ik bedoel dan idd langdurig werkloos zonder duidelijke reden.. Ik kan mezelf ook prima onderhouden, maar ga geen kerel erbij onderhouden :n

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:05

Relaxed schreef:
Ik bedoel dan idd langdurig werkloos zonder duidelijke reden.. Ik kan mezelf ook prima onderhouden, maar ga geen kerel erbij onderhouden :n

Kansloze types skip ik ook evenals profiteurs....

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:08

Heee een tinder topic! Mag ik mee kletsen?
Ik ben op dit soort gebieden echt een enorme schijterd (al ben ik zo in het echt niet op m'n mondje gevallen) en het valt me op dat wanneer een jongen tegen me praat ik ontzettend inspiratieloos en saai word.
Verder geven de foto's die ik op m'n profiel heb staan ook niet echt weer wie ik ben, ik lijk echt zo'n trutje eerste klas. Maar daar kan ik niets aan doen, aangezien 95% van de foto's die ik heb van mezelf met een intentionele dubbele kin zijn. Die zet je natuurlijk niet op tinder. De overige 4% zijn van mij op m'n paard en die ene procent zijn de 3 leuke foto's die ik gemaakt heb nadat m'n make-up leuk gelukt was. Ik heb het wel aangegeven in m'n bio, maarja, daar kijk je natuurlijk alleen naar wanneer je de foto's interessant vind. Lang verhaal kort: ik denk dat ik mijn droomvent niet via Tinder ga ontmoeten, maar hé, het blijft leuke bezigheidstherapie.

Enfin, ik lees graag mee als dat mag!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:14

borstnoot schreef:
Heee een tinder topic! Mag ik mee kletsen?
Ik ben op dit soort gebieden echt een enorme schijterd (al ben ik zo in het echt niet op m'n mondje gevallen) en het valt me op dat wanneer een jongen tegen me praat ik ontzettend inspiratieloos en saai word.
Verder geven de foto's die ik op m'n profiel heb staan ook niet echt weer wie ik ben, ik lijk echt zo'n trutje eerste klas. Maar daar kan ik niets aan doen, aangezien 95% van de foto's die ik heb van mezelf met een intentionele dubbele kin zijn. Die zet je natuurlijk niet op tinder. De overige 4% zijn van mij op m'n paard en die ene procent zijn de 3 leuke foto's die ik gemaakt heb nadat m'n make-up leuk gelukt was. Ik heb het wel aangegeven in m'n bio, maarja, daar kijk je natuurlijk alleen naar wanneer je de foto's interessant vind. Lang verhaal kort: ik denk dat ik mijn droomvent niet via Tinder ga ontmoeten, maar hé, het blijft leuke bezigheidstherapie.

Enfin, ik lees graag mee als dat mag!

Paar leuke selfies zijn toch zo geschoten, beetje bovenaf, lijk je knapper zonder onderkin :P

Ik heb dat in de kerstvakantie iedere dag gedaan... iedereen dacht dat het een egotrip van mij was op FB :') maar ze waren bedoeld voor mijn Tinderprofiel en Instagram (Ik foodblog sinds de kerstvakantie) :+

Tip, als tekst kort je karakter(eigenschappen) en wat je leuk vindt in het leven...dat schets een beetje weer van wie je bent!

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:27

Haha ja ik blijf dat toch lastig vinden, zo'n gezellige en leuke selfie maken.
M'n tekst vind ik wel grappig, al zeg ik het zelf. Wacht, ik zoek hem even op:

Weetjes over mij:
- Ik heb (veel) meer lelijke foto's van mezelf op m'n telefoon staan dan leuke. De leuke zijn trutterig. Lastig.
- Ja, ik heb een paard. En ja, ik eet evengoed frikandellen.
- Ik draag geen bril maar vind het nog steeds heel leuk om andermans brillen te dragen.
- Ik vind shoppen niet leuk, en chocolade niet lekker.
- Ik kook graag.
- Ik heb geen ebola.
-

Error 404 page not found

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:42

Haha ik heb 3 woorden staan _O-

Basic de dingen die mijn leven het meest tekenen.
en je werk staat toch al vermeld bij tinder.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 15:09

lovelyfiefy schreef:
Haha ik heb 3 woorden staan _O-

Basic de dingen die mijn leven het meest tekenen.
en je werk staat toch al vermeld bij tinder.

Ik heb mijn werk en opleiding niet vermeld, hoeven ze niet te weten.

Heb met emoticons mijn belangrijkste interesses erin staan. Paard, lipstick, biertje, pizza, raceauto. En krijg vooral over die laatste vragen

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 15:25

Ik krijg wel veel vragen over mijn werk/opleiding ...ik heb een mannenbaan :+
Ik ben ook 1e monteur elektronische installaties maar een een echt meisjemeisje om te zien.....
Maar mijn 3 x Tinderdate is er inmiddels achter dat ik een echte Tomboy ben irl :') And he loves that...

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 15:33

Hier net zo, draag meestal jurkjes en rokken, altijd make-up en vooral lipstick op. Maar ik hou van bier, tentfeesten en alles waar een motor in zit. Blijkt toch vaak buiten de eerste verwachting te vallen, maar dan wel positief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 15:39

Herkenbaar ook hier :’) geeft vaak wel een leuk verrassings effect!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:11

Dat ik zojuist een snellere en luxere auto heb gekocht dan mijn vriend zegt wel genoeg? :)) Hij loopt nu bij zijn vrienden op te scheppen over mijn auto >;)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:22

Ik denk dat ik er ook te lief uitzie op mijn foto's.....en ik ben niet lief....ik ben grof en kort door de bocht. Hou van harde humor en ben razendsnel.....dat trekt ook niet iedereen hahaha.

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:35

Ik begin echt zo nieuwschierig te worden naar al die profielen zo :+.

Ik heb m’n vorige wat serieuzere date gewoon gevraagd naar z’n mening/eerste indruk van m’n profiel. En aan de hand daarvan welgeteld 1 foto veranderd, was dus redelijk een goed beeld van de werkelijkheid haha.
Was best leuk even elkaars profiel becommentariëren :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 17:48

daffodil schreef:
Ik denk dat ik er ook te lief uitzie op mijn foto's.....en ik ben niet lief....ik ben grof en kort door de bocht. Hou van harde humor en ben razendsnel.....dat trekt ook niet iedereen hahaha.

Same :')
Krijg vaak de opmerking dat ik er cute uitzie :')

Afbeelding

De foto's die ik heb
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 23-01-18 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:50

Hahaha ja ik ben ook echt ontzettend nieuwsgierig nu! Heb wel eens met een vriendin de vrouwen optie aangezet, puur om te kijken hoe die profielen eruit zagen haha :+

Ik heb weer een leuk gesprek via tinder, weet alleen nog niet wat de doelstelling is, seks of gewoon gezellig _O-

Tevens een leuk gesprek op de app met iemand die ik toevallig via fb toegevoegd had (iets met een kroeg en anderen die je telefoon hebben)
Beetje jammer dat hij naar het buitenland gaat verhuizen :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:55

Ik ben al een paar keer in het wild aangesproken door een tinder match dus denk dat ik vrij herkenbaar ben zo van mn profiel :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 18:24

Een tindermatch wil met mij bellen vanavond maar ik hou zelf helemaal niet van bellen haha :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 18:25

Bambi1995 schreef:
Een tindermatch wil met mij bellen vanavond maar ik hou zelf helemaal niet van bellen haha :')

Hahaha echt ja, ik vind afspreken minder erg dan bellen.

Terwijl ik voor m’n werk niets anders doe dan bellen :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 18:40

Ik kwam eentje tegen van de horse and hunk :oo