borstnoot schreef:Heee een tinder topic! Mag ik mee kletsen?
Ik ben op dit soort gebieden echt een enorme schijterd (al ben ik zo in het echt niet op m'n mondje gevallen) en het valt me op dat wanneer een jongen tegen me praat ik ontzettend inspiratieloos en saai word.
Verder geven de foto's die ik op m'n profiel heb staan ook niet echt weer wie ik ben, ik lijk echt zo'n trutje eerste klas. Maar daar kan ik niets aan doen, aangezien 95% van de foto's die ik heb van mezelf met een intentionele dubbele kin zijn. Die zet je natuurlijk niet op tinder. De overige 4% zijn van mij op m'n paard en die ene procent zijn de 3 leuke foto's die ik gemaakt heb nadat m'n make-up leuk gelukt was. Ik heb het wel aangegeven in m'n bio, maarja, daar kijk je natuurlijk alleen naar wanneer je de foto's interessant vind. Lang verhaal kort: ik denk dat ik mijn droomvent niet via Tinder ga ontmoeten, maar hé, het blijft leuke bezigheidstherapie.
Enfin, ik lees graag mee als dat mag!
Paar leuke selfies zijn toch zo geschoten, beetje bovenaf, lijk je knapper zonder onderkin
Ik heb dat in de kerstvakantie iedere dag gedaan... iedereen dacht dat het een egotrip van mij was op FB
maar ze waren bedoeld voor mijn Tinderprofiel en Instagram (Ik foodblog sinds de kerstvakantie)
Tip, als tekst kort je karakter(eigenschappen) en wat je leuk vindt in het leven...dat schets een beetje weer van wie je bent!