Ik heb er 10 verstuurd Dit is het vierde jaar dat ik meedoe.
Eilish
Geplaatst: 17-12-20 02:45
Vandaag is, als ze het niet verlengen, de laatste dag om kaartjes te sturen. Er zijn er nu 35.228 verstuurd. Vorig jaar waren het er 50.000 en toen hebben ze het verlengd t/m de 19e. Ik denk totdat de kaartjes op zijn. Ik ga nog wat kaartjes sturen
*edit, dit zag ik net in de algemene voorwaarden:
- Er kunnen met deze actie maximaal 70.000 kerstkaarten worden verstuurd. Als er meer kaarten worden gemaakt, heeft Ben het recht om een selectie te maken van het totaal aantal kaarten en zullen de overige aangemaakte kaarten niet worden verstuurd.
- Als er meer dan een 5 kerstkaarten door 1 persoon wordt geschreven (op basis van IP adres) heeft Ben het recht om uit deze selectie van de geschreven kerstkaarten door 1 persoon een aantal niet te versturen
Ik stuur er 5 met dit zelf verzonnen rijmpje : Wat ik jou in 2022 wil wensen, Is het ontmoeten van fijne mensen, Genieten van de kleine dingen, De zon die schijnt, de vogels die zingen. Ook wens ik je via deze kaart Veel liefde toe, want dat ben je waard. Weet dat zoals alles in ons bestaan Ook deze (eenzame) corona periode weer over zal gaan